Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '09

 
Kategori
Haber
 

İki genç (çocuk) kızın macerası!?

İki genç (çocuk) kızın macerası!?
 

mynet


Ben bu gençlerden bazılarına takmış vaziyetteyim. Yazılarımda da belirtiyorum. Ama taktığım noktalara şöyle bir bakınca da sonuna kadar haklı olduğuma inanıyorum. Gün geçtikçe daha kötü haberler duyar olduk. Son bir haftadır da 13-14 yaşında iki genç kızın hatta çocuğun demek istiyorum çünkü bana göre çocuk yaşta macerasına tanık oluyoruz. Tv'de ilk kayboldukları çıktığı andan beri ailemle hem fikirdik kızlar kaçırılmamış kesin nette birileriyle tanışıp kaçmışlardır diye ki öylede oldu.

Kimisi ekmek derdinde sokaklarda, atölyelerde, vs… çalışır hatta evde dayak yiyenler bile olur, okula gönderilmezler, bazı çocuklarımız da rahat batar bu yaşta koca peşine düşerler!

Büşra Ertav (13), Cansu Bal (14) 1, 5 yıl önce internette tanıştıkları gençlerin yanına gitmişler ve onlarda kalmışlar, ya neye güvenerek kalkışıyorsunuz böyle bir şeye hiç mi tv izlemiyorsunuz başınıza gelebilecekler hakkında…

Bazı haber kaynaklarına baktığımda ailesi o kızların kaldıkları ve yanlarına gittikleri kişilerden şikayetçi olmuşlar ee zorlamı gitmiş bu kızlar! İşimize gelmediğinde çocuk aklı kanmışlar, çocuk aklı il dışına kaçmayı, gezmeyi biliyor ama…

Bazen büyük konuşuyorum ama ardından hemen şunu diyorum Allah’ ım sen kimseyi bu duruma düşürme bu tür zorluklarla karşılatırma tövbe yarabbim diyerek devam ediyorum şöyle bir kıyafetlerine, saçlarına, yüzlerindeki makyaja bakınca evde böyle fotoğrafları da var demek ki ailenin gösterdiğine göre, sormadan edemiyorum bir kişinin bu yaştaki çocuğu bu kılıktaysa çünkü hiç yaşlarına göre değiller, hiçbir anne-baba çocuğunu takibe almaz mı? Bu kimlerle geziyor ne yiyiyor ne içiyor, nerelere gidiyor bu yaştaki bir çocuğun saç stili, kıyafetleri niye böyle? Bilmiyorum belki bazılarınıza göre abartıyorum ama bence bir yerde dur denmesi lazım çocuğa, asla sıkılmamalı daha aşırısına kaçar ama sıkmamak demek yavrum sen ne yaparsan yap da demek değildir… Bir özentidir gidiyor çocuklarda ve bazen adı çağdaşlık olarak adlandırıyorlar bu değildir bana göre çağdaşlık bu sadece bir yitimdir. Anne- baba gözyaşı içinde ararken çocukların kendilerince bir eğlence, macera peşinde olmasına kızıyorum. Anne-babaya da kızıyorum ama düşünüyorum da belki yukarıda söylediklerimin hepsini araştırdılar ama çocuklarına güç yetiremiyorlarsa! O zaman çok daha vahim ne yaparsan yap hep bu tür sorunlarla karşılaşılacaktır…

Herkes internette o kadar çok yorumda bulunmuş ki kimisi din bilgisi olmamasına, kimisi hükümetin tutumuna, kimisi aile yapısına böyle sıralanıp gidiyor… Herşeyin fazlası da, eksiği de zarar bana göre her yönden bilinçli olarak, çevresinden gelebilecek zararları ve sonuçlarını bir şekilde güzel bir dille anlatmak gerekiyor…Bilinçlendirmenin yanı sıra arkadaş çevresi, bulunduğu ortam kesinlikle önemli bir çocuk için...

Çevrede, kişilerde de öyle bozukluklar var ki !

Sağlıklı, huzurlu, saygılı ve örnek olacak güzel günler diliyorum…

 
Toplam blog
: 57
: 2010
Kayıt tarihi
: 26.03.09
 
 

26 yaşındayım (06.02.1984) Ankara'da ikamet etmekteyim. İşletme Fakültesi mezunuyum. Özel bir şirket..