Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '10

 
Kategori
Siyaset
 

İktidar ve muhalefet Mersin’e çıkartma yapıyor bu hafta

İktidar ve muhalefet Mersin’e çıkartma yapıyor bu hafta
 

Merak ediyorum "ananı da al git diyen" başbakanımız şimdide babanı, bacını, çocuğunu da al git mi diyecek acep?

***

Rize’de izledim kendisini.

"Dere yatağına ev yapmayın diyordu"

İstanbul aklıma geldi birden…

Acı bir gülümseme yerleşti dudaklarıma.

-Heyhattt…

Kalan sağlar bizim abi…

***

Başbakan müthiş hatip, kimse inkâr edemez bunu. (Hatta ben Erdoğan bir AKP diyenlerdenim. AKP Erdoğan liderliği olmadan…)

Ama…

Siyaset heyecan işi…

Yani…

Halka umut vaat etme işi.

Başbakanımız ne kadar iyi hatipte olsa, siyasi heyecan olmadan..

Yok mu?

—Sence?

Ötesi halka vereceği bir umut kalmamışken ..

—Kalmamış mı gerçekten?

— Sence?

’Bu adamlar gelirse sorunlar da çözülür’ demişti ve iktidar yapmıştı AKP’yi halk acaba hala ayni kanıdalar mı?

—Sence?

—En iyi kaçış soruya soruyla cevap vermek abi.

—Hıııı

Sussssttt, yerin kulağı vardır..

Şimdi gelecek Mersin’e. Bir raylı sistemi bile salt belediye ana muhalefette diye çok görülen Mersin’e

. Referandum aslında anayasa oylaması, ne yazık ki genel seçim havasında.

Biliyorsunuz ben hayır diyorum.

Meclisin tümünün onayını almayan bir anayasaya evet demek, ne kadar doğru?

Hele hukukçu olmayan biz vatandaşlar için.

***

Egemen Bağış’ın "Bu paketin içeriğini okuduktan sonra, paketin ülkeye neler kazandıracağını gördükten sonra bu pakete ’Hayır’ diyenin ya aklından zoru vardır ya da vatan sevgisiyle ilgili bir sıkıntısı vardır" sözlerini hala unutamadım açıkçası.

Ve o sinirle "Karrrrdeşimmm ben milletim. İster evet derim ister hayır.
Bu had bilmezliktir. Hele hele hayır diyenlerin aklından zoru hakareti sineye çekilebilir ama vatan sevgisinin sorgulanması asla. Siz kimsiniz ya? Bu nasıl cürettir? Bu nasıl bir baskı yöntemidir millet üstünde?"

Dedim yazımda.

***

Şimdi merak ediyorum başbakanımızın konuşmasını.

***

Daha çok merak ediyorum.

Dip not: Birde neyi merak ediyorum abi.

-Çok merak iyi değil derler ama.

-Olsunnnn...

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..