Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
 

ilginç evlilik teklifim

ilginç evlilik teklifim
 

İnsanların hayatlarında dönüm noktaları vardır. Bu dönüm noktaları hayat boyu unutulmayacak özel anlardır. Kadın ve erkek için bu dönüm noktalarından biri de evliliktir. Yeni bir düzen, yeni bir aile kurumunun başlangıcı evlilik yemini ile başlar ve ömür boyu sürmesi temenni edilir.

Evlilik başlangıcı insan hayatının beklide en değişik en özel durumudur. Evleneceğiniz kişiyi tanımak, ailesini tanımak, aynı evi paylaşıp paylaşamayacağınızı düşünmek, ölçmek, tartmak. Tüm bunların uygunluğu anlaşıldıktan sonra evlilik kurumunu oluşturmak için kız arkadaşınıza evlenme teklif etmeniz gerekir.

İşte burada biraz dikkat etmeniz gerekiyor. Tüm ömrünüzü geçireceğiniz kız arkadaşınıza bu anı ölümsüzleştirmek bir hayli stres yaptırıyor insana. Birbirinizi seviyorsanız nerede, nasıl söylediğinizin pek önemi olmamakla beraber bu anı ölümsüzleştirmek ve hoş bir sürpriz yapmak istiyorsanız bir planınız hatta iki planınız olmak zorunda.

Birkaç hafta önce ben böyle bir girişimde bulundum. Kız arkadaşıma evlenme teklif etmeyi düşünüyordum ve fakat nasıl bir organizasyon yapacağım konusunda hiçbir fikrim yokken bir anda başımın üzerinde bir ampul parladı. Bu anı çok fazla kişiye özel bir yerde duyurmak istiyordum. Nasıl olabilir diye birkaç senaryo kurdum kafamda ve en net hale geleni uygulamaya karar verdim.

Bir teknoloji marketin televizyon reyonunda ilginç bir gösterimle teklifimi yapmaya karar verdim. Konu ile ilgili birkaç bağlantıya ihtiyacım vardı. İnternet üzerinde dolaşırken daha önce alış-veriş yaptığım Bimeks Teknoport aklıma geldi ve kendilerine bir mail attım. Yaklaşık yarım saat sonra mağaza yetkililerinden Serhat Yıldız beni arayarak yardımcı olabileceklerini söyledi. Bir sonraki gün kendilerini ziyaret ederek planımın detaylarını anlattım. Bimeks çalışanları da en az benim kadar heyecanlıydı ve benim planıma ek olarak daha fazla ne yapılabilir diye düşünmeye başladılar.

Benim planım özet olarak, kız arkadaşımla mağazaya girdiğimde bölümleri dolaşmaya başlayacağım, ardından yavaş yavaş televizyon reyonuna geçeceğim, tam televizyonları incelerken hazırlamış olduğum yazı ve evlilik yemini mağazadaki tüm plazmalarda aynı anda akmaya başlayacak ve ardından farklı bir yerde çektiğim ve kız arkadaşıma hitap ettiğim video görüntüm yazının hemen ardından plazmalarda yayınlanacaktı. Buraya kadar ben planlamıştım. Fakat söylediğim gibi Bimeks çalışanları da teklifi daha da iyi hale getirmeye çalışıyorlardı. Yaptığımız görüşmelerde mağaza yöneticilerinden Kayhan Ozar ve Serhat Yıldız bu plana birde orkestra eklemeyi düşünerek daha da renkli hale getirmeyi planladılar.

Büyük gün yaklaşıyordu ben ara ara Bimeks Teknoport’a giderek hazırlıkları izliyordum. Mağazadaki plazmalardan ses çıkmadığı ve benim kaydettiğim görüntülerin sesli olması nedeniyle bu sıkıntının atlatılması gerekiyordu. Plazmaların bulunduğu yere bir ev sinema sistemi kurularak bu sorunda ortadan kaldırıldı. Ardından benim hazırladığım yazı pc’den plazmalara aktarıldığında çözünürlük yeterli olmadığından mağaza yöneticileri tarafından bir reklam şirketi vasıtasıyla bu düzenlemede çözümlendi. Son olarak da yazı ve görüntü aynı formatta olmadığından bu iş içinde çift DVD kullanılmaya karar verildi. Ardından orkestra hazırlıkları da tamamlanmıştı. Organizasyon hakkında basına da bir bülten fakslanmıştı ve teklifin yapılacağı tarih 19.01.2008 Cumartesi günü olarak belirlendi.

Bu noktadan sonra yüzük ayarlanmalıydı. Bu durumlarda nikah kadar resmi hale gelen tek taş tabir edilen pırlanta taşlı yüzüğün alınması gerekiyordu. İlk başta bu en kolayı olmalı diye düşündüm ve fakat olayın içine girdiğinizde bunun başlı başına farklı bir organizasyon olduğunu çok geçmeden anlayabiliyorsunuz. Taş ayrı oluyor, yüzük ayrı oluyor, H Color olmalıymış, 16 mı yoksa 32 kesim mi olmalı, çin malı olmamalı, kaç santim, kaç kırat olmalı, vivit olup olmadığı bilinmeli gibi daha bir dünya ayrıntıyla ilgilenmelisiniz. Bir çok yer dolaşarak yüzüğe birkaç gün ayırarak başarılı bir iş çıkartmıştım.

Büyük gün gelip çatmıştı kız arkadaşıma bir arkadaşımın nikahı olduğunu söyledim ve gitmeyi teklif ettim. Evden biraz erken çıkmıştık yanımda arkadaşlarım ve eşleri de vardı. Organizasyonu kız arkadaşım Gamze hariç herkes biliyordu. Yola çıkarken mağaza yöneticisi Serhat Yıldız’ı arayarak çıktığımızı haber verdim. Mağazaya girer girmez bir anlığına bir bahaneyle ortadan kaybolarak Serhat Bey’in yanına gidip son duruma beraber göz attık ve başlama işaretini aramızda planladık.

Kız arkadaşımın yanına geri döndüm. Mağaza içerisinde dolaşmaya başladık ve sonunda plazmaların olduğu bölüme geldik. Plazmaları incelerken hazırladığımız yazı biranda mağazada bulunan tüm plazmalarda yayınlanmaya başladı. Gamze şaşırmıştı, arkından benim video görüntüm yine tüm plazmalarda yayınlanmaya başladı. Gamze iyice şaşkındı ve titriyordu. Arkamdan arkadaşım yüzüğü uzattı ve Gamzenin teklifimi kabul etmesiyle yüzüğü taktım. Tam o esnada orkestra şarkılarla bulunduğumuz alana girdi. Onları basın mensupları takip etti. Gamzenin teklifimi kabul etmesiyle tüm mağaza çalışanları ve alış-veriş için orada bulunan müşterilerde alkışlamaya başladılar. Orkestra eşliğinde ilk dansımızı bitirmemizle birlikte basın mensuplarına kısa bir röportaj verdik. Heyecanlı olduğumuzdan çok fazla konuşamadık. Zaten ben o anda konuşamayacağımı bildiğimden plazmalardan video görüntümün yayınlanması bu yüzden istemiştim.

Bimeks Teknoport çalışanlarının tebriklerini de aldıktan sonra mağazadan ayrıldık. Eve geldikten birkaç saat sonra haberlerde ilginç evlilik tekliflerine bir yenisi daha eklendi başlığıyla birkaç gün yayınlandı ve bu hoş süprizimi televizyondan takip eden onlarca arkadaşım tebrik için aramaya başladılar.

Yorucu ama evlilik için unutulmayacağına inandığım bir organizasyon olduğunu düşünüyorum. Basında ve internette olan tüm haberleri klase ederek hem kız arkadaşım hem de ben hoş bir anı olarak saklıyoruz.

Hayatımızın bu önemli anında bize destek vererek tüm imkanlarını seferber eden Bimeks Teknoport çalışanlarına, mağaza yöneticileri Serhat bey ve Kayhan bey’e tekrar çok teşekkür ediyorum.

Organizasyon’un hazırlıkları ve finalini izlemek isterseniz aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Link 1 : http://www.bimeks.com.tr/news/?newsId=200

Link2:http://haber.mynet.com/detay/yasam/Plazmadan-evlilik-teklifi/20Ocak2008/X1200815733671

 
Toplam blog
: 99
: 2370
Kayıt tarihi
: 25.03.07
 
 

1977 yılında İstanbul'da doğdu, zamanının getirdiği bir çok avantajı değerlendirdi. Sokakta oynad..