Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İlk blog ilk selam

Uzaya yolculuk ufak bir adımla başlar...

gibi bir klişeyle başlayıp konuyu "ben sıradan değilim"e getirip sıradanlaştırmamak için blogu buraya ne yazacağım konusunda günlerce düşündüm. Sonra da bir şey bulamayıp içimden geleni yazayım istedim.

Kısa kendimden bahsedecek olursak (Sanki bir grup araştırmacı yazar oturup beni tartışıyor gibi :)

Burak ben 27 yaşındayım. Çalışıyorum ( ki gerçekten çalışıyorum) kısaca bu.

Uzun ve detaylı anlatımım inşallah ileriki blog'larda olacak.

Bu blogu açmamdaki asıl amaç yıllarca ertelediğim, arada deneyip bıraktığım "yazma" zevkini tekrar yaşamak. Çok heves edip de bir türlü gidemediğiniz tatil gibi yıllardır "şu konuştuklarımı bir yazsam ya" durumunu yaşıyorum. Sanırım bu güzelliği devam ettireceğim:)

Yakın zamanda güzel bir tatile çıkıyorum. Biraz uzağa... Detaylarını da burada mutlaka paylaşmak istediğim çok güzel bir deneyim olacak. Yeterince heyecanlıyım esasında.

Şimdi... Bu blogta yakın zamanda şunlar olacak.

- Gündelik konular

- Şahsına özgü mizah:)

- Az ve Öz siyasi eleştiri. ( Yapmadan duramıyorum ki.)

Umarım takip edilesi güzel bir blog çıkacaktır.

Amatör bir blogger'dan iyi geceler( şimdilik)

Burak.

 
Toplam blog
: 9
: 327
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

Günlük, sportif, sade, kot üstüne t-shirt, makarna üzeri yoğurt tadında, yormadan sıkmadan hasbih..