Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '10

 
Kategori
Edebiyat
 

İlk tefrika romanım yayında!

İlk tefrika romanım yayında!
 

Abuzer Ağanın evi!


İlk tefrika romanıma başladım arkadaşlar!

“Tarık ile Nazlı!”

Romanım, 70’li yılların Yeşilçam klasikleri havasında bir eser! Aileler rahatlıkla okuyabilirler! Genel okuyucu kitlesine hitap edecek bir üslupta yazdım bu eserimi!

Bizim Ertuğrul bile bayıldı!

Önce ona okuyorum çünkü! Beğenmediği yerleri siliyorum, değiştiriyorum! Namegül Hala’yı o eklettirdi romana!

O da halasını çok sever!

Romanın her sayfasını yayınlayacak değilim! Önemli bulduğum yerleri yayınlayacağım! Kitapevi ile anlaşmam bu yönde!

“Abi, parça parça yayınla ki Millet merak etsin, vitrine çıktığı zaman alıp okusunlar! Sonra sileceksin zaten! Yoksa kimse alıp okumaz Abi! “ Dedi.

Osman bu işin uzmanı!

Romanda yer yer teknik bilgiler de olacak! Romanımın kahramanı olan Tarık bir ziraat mühendisi! Süne ve kımıl zararlıları ile ilgili teknik bilgileri var!

Hatta bana zirai konularda sorularınız olursa Tarık’a sorar cevabını buraya yazarım!

Ayrıca ben de; kısmet olur da Tarık’la Nazlı evlilik yolunda ilerleme sağlarlarsa, onların yaşayacağı konutla ilgili teknik bilgileri ara ara sunacağım sizlere!

Mesela, romanda geçen Kâhya Yahya’nın briket duvarlı evi, statik yönünden olsun, ısı yalıtım yönünden olsun yetersiz, ayrıca mimari görsellikten de mahrum bir yapı! Ne yapayım ki ben bu romana başlamadan önce bu bina yapılmıştı! Yoksa yaptırır mıydım?

Romanımı keyifle okumanız dileğimle!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..