Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '10

 
Kategori
Edebiyat
Okunma Sayısı
594
 

İlk tefrika romanım yayında!

İlk tefrika romanım yayında!
 

Abuzer Ağanın evi!


İlk tefrika romanıma başladım arkadaşlar!

“Tarık ile Nazlı!”

Romanım, 70’li yılların Yeşilçam klasikleri havasında bir eser! Aileler rahatlıkla okuyabilirler! Genel okuyucu kitlesine hitap edecek bir üslupta yazdım bu eserimi!

Bizim Ertuğrul bile bayıldı!

Önce ona okuyorum çünkü! Beğenmediği yerleri siliyorum, değiştiriyorum! Namegül Hala’yı o eklettirdi romana!

O da halasını çok sever!

Romanın her sayfasını yayınlayacak değilim! Önemli bulduğum yerleri yayınlayacağım! Kitapevi ile anlaşmam bu yönde!

“Abi, parça parça yayınla ki Millet merak etsin, vitrine çıktığı zaman alıp okusunlar! Sonra sileceksin zaten! Yoksa kimse alıp okumaz Abi! “ Dedi.

Osman bu işin uzmanı!

Romanda yer yer teknik bilgiler de olacak! Romanımın kahramanı olan Tarık bir ziraat mühendisi! Süne ve kımıl zararlıları ile ilgili teknik bilgileri var!

Hatta bana zirai konularda sorularınız olursa Tarık’a sorar cevabını buraya yazarım!

Ayrıca ben de; kısmet olur da Tarık’la Nazlı evlilik yolunda ilerleme sağlarlarsa, onların yaşayacağı konutla ilgili teknik bilgileri ara ara sunacağım sizlere!

Mesela, romanda geçen Kâhya Yahya’nın briket duvarlı evi, statik yönünden olsun, ısı yalıtım yönünden olsun yetersiz, ayrıca mimari görsellikten de mahrum bir yapı! Ne yapayım ki ben bu romana başlamadan önce bu bina yapılmıştı! Yoksa yaptırır mıydım?

Romanımı keyifle okumanız dileğimle!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Her yorumunda görsel farklılık yaratıp, yapamayanları çatlatma işini kendisine görev edinen arkadaşı kınıyorum. Koyu nasıl yazılıyordu, italik nasıldı, altını mı çizsem üstünü mü çizsem diye debelenmemize sebep olan bu arkadaşın bir gün de normal yorum yazdığını görsem dişimi kıracağım :))

Nilgün Akad 
 07.09.2010 18:55
Cevap :
Düzgün yazmak kadar iyisi var mı? Yok! Yazı yazıyor üstünü çiziyor! Sil kardeşim! Hayır, özendirenler de var! Ay, bize öğretsene! Ramazan münasebetiyle çok sabırlıyım yoksa ben de kınardım!  07.09.2010 23:21
 

Ben kendi cik cik hallerimden (Ayaklarım yerden kesildi ya, kanatlarım var sanıyorum!) atlamışım tefrikayı... Süper! Çok keyifli! Rol de kapmışım üstelik! Heyyttt kim tutar beni! Ahmet ya, bi kolumu çimdirsen de azcık kendime gelsem! :)) Sevgilerimle, her daim... :)

Olcay Gülgün Karaoğlu 
 04.09.2010 0:20
Cevap :
Sana öyle bir rol yazacağım ki üç bin haneli beldede destan olacaksın!! Milletin "yaşam" sayfası olacaksın!!  04.09.2010 0:23
 

Ben biriktirip okumayı severim. Eskiden Fotoromanları öyle yapardım. Meraklı adamım, bir sonraki bölüm için br hafta bekleyemem. 32 tekmili bitince haber ver abi, print edip okuyayım. Ya da Ramazandan sonra mini park toplantısı yaparız senin ağzından dinlerim :)) Sevgi, hürmet ve muhabbetle

Murat HACIOĞLU 
 03.09.2010 22:29
Cevap :
Hocam mükerrer baskı yapıyorum tefrika da!! Millet hadi hadi diyor!! Tutuldu romanım!! Belim de tutuldu bilgisayar başında!!  03.09.2010 22:42
 

Saglik ve saygiyla

Newyorker 
 03.09.2010 21:58
Cevap :
Abi her sayfaya köyü dolduramam! Her gün düğün mü yapacağım! Düğün dedim de bir düğün sahnesi çekelim!!  04.09.2010 13:04
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1638
Toplam yorum
: 13551
Toplam mesaj
: 82
Ort. okunma sayısı
: 455
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster