Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '14

 
Kategori
Blog
 

İlyas Bey'le ne konuştuk!

İlyas Bey'le ne konuştuk!
 

İlyas Bey’le çok önemli konularda fikir alış verişinde bulunduk geçen haftaki buluşmamızda!

Bunları maddeler halinde not ettim!

  1. Pendik’te “Kumrucu Ahmet” ya da “Kumrucu İlyas” adıyla bir Cafe açsak para kazanabilir miyiz?

Toplantımızın iki saati bunu tartışmakla geçti! Sonuçta bundan vazgeçtik!

       2.Gavur İzmir’in paralelinde bir gavur Pendik oluşturabilir miyiz?

İlyas Bey Pendik sahilinin Karşıyaka ve Bostanlı sahillerinden de güzel olduğunu fakat bu işin

sadece sahillerle sınırlı olmayacağında ısrar edip durdu! O durunca ben devreye girdim ve

“sizin Kocaoğlunuz varsa bizim de Hocaoğlumuz olur Abi; nitekim böyle bir arkadaşım da var”

dedim ki liseden arkadaşım Burhan tam da o sırada yanımıza geldi! Ona mevzuyu açtığımızda

“bırakalım her yer kendi özelliğiyle kalsın!” önerisinde bulundu ve bunda mutabık kaldık!

        3.Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla şiir yazma önerisi benden geldi! İlyas Bey ömrü hayatında şiir

 

yazmadığını biraz da üzülerek ifade ve itiraf etti! Hepimiz üzüldük buna haliyle!

        4.Salebimiz nefisti!

Daha önceleri bu mekânda Arif Öğütçü arkadaşımıza Ayvalık tostu ikram etmiştim ama

arkadaşımız ne hikmetse bu ikramımızı beğenmemişti. Bu durum İzmirlilerde genetik olabilir

korkusuyla bu kez İlyas Bey’e salebi tavsiye ettim ve pek memnun kaldığını müşahede ettim!

         5.Toplantılarda video çekimi olacak ama fotoğraf çekilmeyecek!

Bu konuda da epey kafa yorduk! Hatta “Abi, Ayşen Hanımı da her toplantıya çağıralım.

Biliyorsun o iyi bir fotoğrafçıdır. Bize montaj da yapmaz sanırım!” önerimi soğuk karşıladı! “Ya

o da siyah beyaz çekiyor! Bizim renkli toplantılarımıza gitmez!” diyerek bu önerimi kabul

etmedi!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..