Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

IMF bütçesi

Mecliste tartışılan bütçe; yoksulluğu kaldıran bütçe değildir. Bankalarda ki paranın %80'i, nüfusun %5'i ne aittir. Orta direk denilen kesim bitti, "orta kürdan" oldu. Açlık ve yoksulluğu devletin kendi rakamları bile kabul ediyor. Kamu görevlisi ve emekli açtır. Biz bunu hak etmiyoruz. Ben 22 yıl çalıştım 1. derecenin 4. kademesindem emekli oldum. Aldığım aylık;773 YTL. Eşim Diş Hekimi olmasa açım arkadaşlar. Milletin vekilleri 4 yıl çalışıp (Parmak kaldırmak) emekli olunca ayda 3500 TTL alıyorlar. Böyle sosyal adalet olur mu? Haksızlıklara isyan ediyorum.

Ömür boyu gelecek korkusuyla yaşıyoruz. Diğer ülkelerin emeklilerinin, gelecek korkusu yok. Biz; yarına karnımızı doyurup doyuramayacağımızı düşünürken onlar ise "Acaba tatilimizi hangi ülke de geçirelim?" diye düşünüyorlar.

Sağlık ve eğitime gerekli bütçe ayrılmadığı sürece; normal ruh sağlığına sahip bir toplum olmamız düşünülemez. Gelecek nesiller de fiziksel ve ruhsal yönden sağlıksız olacaklardır. Durum ortada, %95 sağlıksız, %5 sağlıklı bir toplum. Yorumu yazımı okuyanlara bırakıyorum.

Ben çevrem de sıkıntı çeken insanları görünce uykularım kaçıyor, ruh sağlığım bozuluyor. Lüks demiyorum, herkesin insanca yaşamaya hakkı var. Bunun için de mücadele etmeli ve sesimizi duyurmalıyız.

Engin Civan denilen, bir zamanların prens'inin zimmet davası zaman aşımı nedeniyle ortadan kalktı. Gazetelerde çok önemsiz bir haber gibi verildi. Bence çok önemli haberdi.

İşlenen suçlar yapanın yanına kâr kalmamalı...

 
Toplam blog
: 15
: 516
Kayıt tarihi
: 02.09.06
 
 

1948 Bayburt doğumluyum. İlkokul Trabzon+Erzurum, ortaokul Erzurm+Adıyaman+İsparta; lise Isparta...