Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

İnanılmaz kolay tarifle, işte cheese cake....

İnanılmaz kolay tarifle, işte cheese cake....
 

Hiç bile yemem, ne öyle kek üstüne peynir, reçel böööö... Siz öyle sanın mutfakta önyargılı olmak bazen çok hoş şeyleri kaybetmenize ya da hiç kazanamamanıza neden oluyormuş. Evime misafir gelen bir Amerikalı arkadaşımın yapıp getirdiği o MUHTEŞEM LEZZETLE TANIŞTIM....

Üzerinden kısa bir zaman geçti tutuştum, cheese cake ... yokk mutlaka yapmalıyım, Catherine yok burda o zaman internet başka çare yok. Buldum çooook kolay tarifini pek Catherine'nin yaptığına benzemedi ama bu da hoş olmuştu. Deneyin inanılmaz güzel ve basit yapımı.

Tabanı için,
2 paket burçak bisküvi
100 gram oda ısısında margarin
Cheese cake
3 yumurta
300 gram süzme yoğurt
400 gram labne peynir (light olanı aldım ben)
160 gram toz şeker
100 gram krema
30 gram un
vanilya
ünlü markanın (dr. la falan başlıyor ya hani..) meyve sosu ahududu veya böğürtlen

Bisküvileri robot at, yağı ekle tahta kaşıkla yedir iyice birbirine
Yağlanmış kelepçeli kalıbın dibine kaşıkla bastıra bastıra yay, kenarları biraz yüksek bırak (havuz gibi olsun şekli)
Dondurucuya koy , sosunu hazırlayana kadar beklesin

Cheese cake, şeker, yoğurt, krema , peynir hepsini karıştır 10 dakika mixerle. Teker teker yumurta ekle, yine çırp vanilya , unu ekle karıştır dondurucudan al tabanı, önceden ısıtılmış fırında 150 derece olmalı ısısı, 45 dakika pişir.

Pişmediğini düşünme süresi dolduğunda çıkar fırından, soğuduktan sonra hazırladığın karışımı dök en az 4 saat buzdolabında beklet daha sonra üzerine meyveli sosunu dök . Servise hazırdır afiyet olsun..

Esasında keklere ekşili tatlar çok yakışıyor bu tatlardan mahrum kalmamanız dileklerime .

Bir dilim almaz mıydınız?????

 
Toplam blog
: 86
: 8215
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

Çocuk yetiştiriyorum dünyanın en zor, en güzel, en önemli işi değil mi? İşim bu. Vizyonum, Eğ..