Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

İnönü'de ki toplantıya ben de geliyorum.

İnönü'de ki toplantıya ben de geliyorum.
 

Sevgili İlyas ağabeyim bu sabah beni cep telefonumdan aradı. Ne yaptığımı sordu. Hiç dedim, dün akşam bir öğretmen arkadaşımdan bir ileti almıştım. O iletiyi gece yayına vermiş, Ama beğenmediğim yerleri düzeltiyordum.

“Ne oldu” dedim.

“Eskişehir’de ki Talip Köprübaşı'nın (*) yaptığı toplantıya geliyor muşsunuz gelmiyor muşsunuz?” dedi.

“Vallahi benim burada durumlar sakat. Bu ara çok harcamam var” dedim.

“Sen yine gelmek istiyorsan 2 saat içersinde beni ara” dedi.

2 saat boyunca düşündüm taşındım ve bir türlü karar veremedim gidip gitmemeye. Bir yandan eşim Selver hanımın gözünün içine bakıyor bir yandan da karar vermeye çalışıyordum. 2 saat dolmuş ve henüz karar verememiştim ki telefonum çaldı. Arayan yine İlyas ağabeyim di. Ne cevap vereceğimi karar veremediğimden kapatmak zorunda kaldım. 1, 2 dakika için de karar vermem gerekiyordu. Ve tam ben İlyas ağabeyimi arayacakken telefonda yine kendisi idi…

“Alo, ben biletini aldım geliyorsun” dedi.

Biraz zora ki olmuş, sıkılmıştım.

İlyas Bey'e...

“Tamam geliyorum” dedim.

Evet, Talip Bey, ben de geliyorum. Oradayım. Görüşmek üzere.

Ah bu ara da Sabiş ablam da geliyor muş. Yüreğimizi öpmeye geliyor galiba. Daha kim bilir kimler geliyorlar. Ben şimdi den kağıt kalem alayım, bu sefer takım elbiselerimi giyip İlyas Beyin bahsettiği yere Basmane’ye dediği saatte 19’a doğru olmak üzere yola çıkayım.

Dönüşte, daha çok anlatacaklarım olacak. Herhalde 29 Ekim günü burada olurum.

Görüşmek üzere.

Dip not: Aydın Sevinç'in kampanyası için tolanan imzaya siz halen katılmadınız mı? Geç kalmış sayılmazsınız. 1000 imza için son gün 29 Ekim'dir. Aşağıda ki adrese tıklayıp yorum hanesine adınızı yazmanız yeterlidir.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=71077

(*) Talip Beyin soyadını yalnızlıkla Köprübaşı yazılmıştır. Bölükbaşı olarak düzeltir ve kendisinden bir kez daha özür dilerim.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..