Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '14

 
Kategori
Hukuk
 

İnsanlar kendilerine zarar verecek işleri yapmakta özgür olamazlar

İnsanlar kendilerine zarar verecek işleri yapmakta özgür olamazlar
 

Kişinin kendi kendine zarar verici eylemleri bildiğimiz kadarıyla suç değil. Cezasını görüyor zaten deniliyor. İntihar etmek, cinnet gibi ölümcül hallerin dışında açlık grevi, kendini cezalandırma, kendini bazı zevk ve eğlencelerden mahrum bırakma gibi yollarla kişi kendine zarar veriyor.

İşin kötüsü sanki kişinin bunlara hakkı var. Suç kendisine yönelik, suçu işleyen de kendisi olunca kime ceza vereceksiniz. Hele de intihar ettiği ya da kendini öldürdüğü zaman.

Kişi bir nedenle kendini öldürüyor; ölüp gidiyor. Bir suç ya da adli bir durum söz konusu olmuyor. Yani olayı önlemek de söz konusu değil.

Bilmiyorum, bana normal gelmiyor. İnsanlar bu şekilde nasıl ölüp giderler. Bence böyle bir durumda adaletin yargı hakkı ve özellikle de güvenliğin müdahale hakkı olmalı. Birisi onu öldürmüyor, o kendi kendini öldürüyor diye nasıl müdahale edilmezmiş ya! Sonuçta bir kayıp söz konusu.

Binlerce kişi intihar ediyor. Kanunda bununla ilgili bir şey var mı? Ben duymadım. Sözde adalet ve güvenlikten sorumlu bilinçsiz zavallı beyinler, yüz bin kişi intihar etse bile harekete geçmeyecek misiniz? Kaç kuruş bütçeniz var bu konuyla ilgili. Kerim Korkut ne diyor duydunuz mu? Benim düzenimde kişinin her ne  şekilde olursa olsun kendini öldürmesine izin vermem.

Her kimde bunalım tespit ettiğim anda (ben insanlarımı izlerim, her an her dakika yanlarındayım) müdahale ederim. Kişilerin intihara götürecek ağır sorunlarına kesinlikle müdahale ederim. Bu yıl ülkemizde kaç kişi intihar etti? Beş bin mi, on bin mi? Binlerce kişinin yağlı urganının üzerinde adam dünya lideri! Yazıklar olsun, bu devlete de, bu devleti yönetenlere de!

Ne demek canım! Engel olacaksın kardeşim! Binlerce kişi ölüyor ya. Bunun bir anlamı, önemi yok mu? Adam kendini öldürüyor, ben napayım! Böyle mi diyorsun! Böyle diyorsan bir kere daha yazıklar olsun sana. Benim de 20 yaşında ağabeyim kendini astı. Bu acıyı en iyi bilenlerden biriyim. Bu ve benzeri konularda Türkiye hükümetlerinin beş kuruş etmediğini de biliyorum!

Adama bak ya napabilirmiş! Böyle ülke yönetme yok. Uçan kuşun kırık kanadından sorumlusun! Psikolojik sorunu olan kimseler mutlaka devletin gözetimi altında olacak. İlaç kullanan adamı serbest bırakıyorsun. O da gidiyor kendini asıyor!

Ve hiç kimse kusura bakmasın ruhsuz halkımız… 2013 yılında ülkemizde 3189 kişi intihar etti. Ben paylaşım sitelerinde buna tepki gösteren bir cümle dahi okumadım. Sözde insancıl boş kafalı entel kadınımsı ve erkeğimsi yaratıklar kulağını oynatan kediyi paylaşıyorlar da intihar eden 3189 kişiyi paylaşmıyorlar! Ölen hayvanları paylaşıyorlar ama ölen insanları paylaşmıyorlar. Çünkü insan değiller! İnsan görünmeye çalışıyorlar!

Adam kendime istediğimi yapabilirim diyor ve bunun hakkı olduğunu düşünüyor. Kendinizle ilgili sadece iyi ve doğru şeylere hakkınız var. Allah cezasını verirmiş; Allah’ı bekleyeceğiz! Bunalımdaysa atarım Mazhar Osman’a tedavi ederim ve sorunlarını çözerim öyle çıkar. Bunalıma meyyal bir kişiliği varsa hep gözetim altında tutarım.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..