Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '17

 
Kategori
Teknoloji
 

iPhone 7 biraz farklı, yine de tanıdık

iPhone 7 biraz farklı, yine de tanıdık
 

iphone7


PHONE 7 BİRAZ FARKLI YİNE DE TANIDIK, BEKLENTİLERİN ÇOK ALTINDA

Sadece ne paylaşılacağını takip etmek adına tüm yıl beklenen, sevmeyenin “kendilerini yine nasıl gülünç duruma düşürecekler” diye izlediği, sevenin ise “yeni telefonum nasıl olmuş” düşüncesiyle takip ettiği iPhone lansmanı bu sene 7 Eylül’de gerçekleşti.

Lansmanı canlı yayında karşılamak adına Berkin (Bozdoğan) ve ben farklı yerlerde koltuklarımıza kurulmuş, Skype üzerinden iletişim halindeyiz. Heyecan yok, beklentiler ise konuşuldu... Geriye kalan tek şey Apple'ın her sene olduğu gibi eteğindeki taşlan sahnede dökmesine bağlı. Benim içimdeyse farklı bir kıpırtı var. Artık Apple “bir şeyler" yapsın istiyorum çünkü. Bunu son bir aya kadar üç, şimdi ise iki farklı platformda Apple kullanan mutlu bir kullanıcı olarak istiyorum üstelik.

2010 çıkışlı olan Macbook'um 5SD geliştirmesiyle bugünün dizüstülerine nal toplatıyor günlük işlerde. 'fPad’im ise lansman anında önümde açık, sîzlerin YouTube yorumlarını oradan takip edebiliyorum tertemiz bir şekilde. Son bir haftadır şarj yüzü görmemiş, tüm yayında %5 şarj kaybeden bir canavardan bahsediyorum. Bu güzellikleri elimin tersiyle itiyorum ama, çünkü iş cep telefonlarına geldiğinde kendi yarattığı mirasın üstüne yatan bir ejderhanın açgözlülüğü ve eylemsizliğini yansıtıyor Apple benim için artık. “Steve Jobs'ın mezarında döndüğü” önermesini ben kurmaktan sıkıldım artık, durumun vahimliğini anlıyorsunuzdur. İşte iPhone 7 lansmanına bu duygularla girdim. Çıktığımda görüşlerim çok değişmiş mi diye soracak olursanız eğer, size dudak büküp omuz silkmekten başka bir tepki veremem. Bir şeyler oldu o iki saatte, iyisi de vardı üstelik, ama Apple hâlâ son yılların aynı miskin firması diye özetlemek en iyisi olacaktır kanımca.

    DAHA SİYAH, DAHA PARLAK NE KADAR DEĞERLİ?NE KADAR DEĞERSİZ?

    Bu başlık iPhone’un yeni iki farklı siyah tonundan dolayı atılmadı aslında. iPhone 7’nin lansmanında ve onu yansıtan promo görsellerde bir farklılık var. İPhone 7’nin temesi gece, neon ışıklar, batan güneşin göğü yaladığı o son saatler. Tam bir gençlik telefonu olmayı ya da tüketici yelpazesini değiştirmeyi düşündüğünden dolayı değil, öylesine bir efor yok ortada. Ama zarafetin ön plana çıktığı iPhone lansmanları ve görsellerinin yerini haşinlik almış 7 ile birlikte. Gece hayatından bolca kare ve yeni siyah renk seçenekleri bunun en net temsilcileri. Tamam tamam, yeni renklerden başlayarak iPhone 7’ye geçiyorum artık. Biri fırçalanmış mat alüminyumdan gelen, diğeri ise camla alüminyum arasında ilginç bir parlaklıkta kalmayı başarmış iki siyahımız var. Mat olanı “Siyah”, parlak olanı ise “Simsiyah” kod isimleriyle karşımızdalar, bundan sonra da yazıda böyle bahsetmeyi tercih edeceğim zaten. Diğer bulunan üç renk yelpazesine eklenen bu iki siyahımızla birlikte İPhone 7’nin piyasadaki renk seçeneği sayısı beşe çıkmış durumda.

    Sizce de iphone 7 istenilen beklentiyi karşılamaktada mıdır? 

 
Toplam blog
: 5
: 1319
Kayıt tarihi
: 28.09.13
 
 

Teknoloji ve internet haberleri hakkında zamanımız oldukça yazmaya çalışıyorum. Genel işimiz SEO ..