Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İş bu

Bazen bir müzik dinlersin, hayatın değişir. Bazen farklı bir ritim, seni başkalaştırır. Tutkunsundur, öte yandan, bazı şarkılara. Müzik ruhun gıdasıdır. Kulağına, yüreğine hitap eder. Hani bazen şarkı sözlerini de önemsersin, belki! Diğer taraftan, sen de şarkı yazabilirsin; hayatının şarkısını! Öyle bir şakı olur ki, bu şarkıyı ancak sen anlarsın ve bazen de başka birileri de anlamaya cesaret ederler...

Hayatının şarkısını başka birileri önemser mi, önemsemeli mi, onu çok net bilmiyorum, çünkü ben de bu hayata sadece bir garibanım.

İş bu ya, bu şarkıyı eskiden herkese dinletmek hissiyle yanıp tutuşuyordum ki artık bu hayalden vazgeçtim nihayetinde! Artık şarkının kendisi olarak, gidececeği kulakları ben tespit edeceğim.

İş bu ya, artık sıkıldım ve yoruldum...

İş bu ya, artık hayat şarkımı kendim kaleme alıyorum...

 

02/04/08 Bursa 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..