Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

IŞİD'in işi!

IŞİD'in işi!
 

Kaynak: İnternet


PKK'nın Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde kapattığı yol 10 gün sonra anca açılmıştı ki askeri üs içerisinde bayrağımızın indirildiği haberi geldi!

Koskoca askeri üs içinde!...

Ama yani nasıl olur falan derken Musul'dan haber geldi; IŞİD konsolosluğumuzu işgal etmiş, 49 kişiyi de rehin almış!

Bu rakamın üstüne bir de 28 kişilik tır sürücülerimiz de eklenmiş ki biz hala "77 Türk vatandaşı rehin alındı!" diyemiyoruz!..

Neden diyemiyoruz, yok bunun bilmem kaçı Kürttü, "Türk diyerek ırkçılık yapmayın!", "Kafatasçısınız zaten!" suçlamaları yüzünden...

Bu suçlamaları kim yapıyor? Bizim bürokratlar!

Mesela IŞİD; bizimkiler pek severdi kendilerini, insani (!) yardım falan da yapmışlardı tahminen...

Tahminen diyorum, zira bir vatandaş olarak bizler artık ülke politikamızı, vergilerimizin nerelere harcandığını, neyin hedeflendiğini falan bilemiyoruz.

Bilmemizi istedikleri tek şey: Yeni Türkiye kuruluyor! Yeni Türkiye ekonomik olarak çok güçlü! Dünya lideri Erdoğan'ı herkes kıskanıyor! Dünya lideri Erdoğan ve Yeni Türkiye içten ve dıştan tehdit ediliyor, yok edilmeye çalışılıyor!

Ahh şu mihraklar, lobiler!...

******

Pek sevgili IŞİD de kıskanıp  yamuk mu yaptı dersiniz?

Yoksa; besle kargayı oysun gözünü mü?

Ulusal bir gazeteye yapılan yorumları üç gruba ayırdım:

Bir grup "Musul ve Kerkük sınırlarımız içinde yer alacak" demiş... (Böyle bir hedefimiz mi var? Var ise hangi orduyla, hangi komutanlarla ve niye? Yani, sınırlarımız içindeki toprakları tam olarak koruyamıyorken bunun amacı ne? İslam devleti birliğinden falan mı bahsediyorlar?)

Bir diğer grup Musul'daki durum belliydi, neden boşaltılmadı konsolosluk diye sorguluyor. 30 özel eğitimli harekat polisi ne içindi diye soruyor...  Bir devlet nasıl olur da bile-isteye bu duruma sokar vadandaşlarını diye isyan ediyor ki ben de bu grup içindeyim!

En son grup ise şöyle düşünüyor: Bu bir mizansendir; IŞİD rehine olarak alır gibi yapar, Dünya Lideri kurtarır gibi yapar ve kahraman olur! O kahramanlıkla cumhurbaşkanlığını da kazanır!... (Hayır yani, bir çok şeyi gözlemlemesek "absürdlüğün de bu kadarı fazla!" diyeceğim ama ülkede absürd kalan hiçbir şey kalmadı; montaj kasetler devletin yetkili birimlerince doğrulandı, gerçek kasetler montaj diye belgelendi.

Bayrağı koruyan ordu mensupları hapse tıkılırken askeri üssü koruyan yetkililer bir bayrağa sahip olamadı!)

******

Bir puzzle gibi sanki, tüm yaşananları şöyle bir kuş bakışı ile görmek yetecek gibi ama bazı parçalar saklanıyor; bazıları saklanan parçaları tahmin ediyor, hatta neden saklandıklarını dahi biliyor ama ahh o laikler yok mu! O fena Kemalistler!... Hatta Pensilvanya'ya biat eden iblisler... 

Gezi de o iblislerin işi, efendime söyleyeyim, Soma faciasının bile sebebi...

Camiye de ayakkabılarıyla girmişlerdi zaten ve hekimler yaralılara müdahale etmişlerdi ki ağızlarının payı da aynen verildi!

******

Fena halde tarihe tanıklık ediyoruz etmesine de, tarih acaba hangi açıdan yazacak?

Sanıyorum Twitter'da okumuştum, demiş ki "Ne olur hemen ölmeyeyim, bu filmin sonunu acayip merak etmekteyim!"

Ben de...

 

gulgun_2006@hotmail.com

https://twitter.com/Gulgunkaraoglu

 

 

 

Abdülkadir Güler bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ortalık berbat!......

Abdülkadir Güler 
 12.06.2014 9:34
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1269
Toplam yorum
: 4372
Toplam mesaj
: 226
Ort. okunma sayısı
: 1309
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster