Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Işığımdan çekil

Işığımdan çekil
 

Sayın Süleyman Demirel’in bilmem kaçıncı kez başbakan olduğu yıllar, bizim Temel hacca gider. Dönüşte dost ve akrabaları onu hava alanında karşılar ve sorarlar:

— Ola Temel nasil idi?

Temel ilk kez uçağa bindiği için sorulan soruyu yolculukla ilgili sanır ve cevap verir:

— Ben da zannedeyidum ki bu uçağa sadde Suleyman Demirel biner.

Ben de bu yaşa kadar hep “gala” denen şeye, Hıncal Uluç gider zannediyordum. Yanılmışım. 8 Eylül Cumartesi günü, başrol oyuncularının davetlileri olarak “Işığımdan Çekil” adlı drama dizinin gala gecesine gittik. Altı bölümlük olan ve yerel ortamlarda çekimi tamamlanan bu dizi kasım ayında TRT’de yayınlanacak.

Başrol oyuncuları tarafından, çok sıcak bir şekilde kapıda karşılandık. Kapıda başrol oyuncuları tarafından karşılanmamız bizim, “büyük adam” olduğumuz anlamına gelmesin. Oyuncuların tamamı (40 kişi) amatör, ama ortaya koydukları iş profesyonellere şapka çıkartır.

Arkadaşlarımızı, daha galayı izlemeden tebrik ettik ve içeri girdik. İçerde Kazım Koyuncu’nun yanık sesi bize “hoş geldiniz” dedi: Goyverdun giddun beni, Allah’undan bulasun! Filmin müzikleri Kazım Koyuncu’ya ait. Babası hiçbir ücret talep etmeden müziklerin kullanılmasına izin vermiş. Dizi bir aile dramını anlatıyor ve alışkın olduğumuz “yapmacık” Karadeniz dizilerine hiç benzemiyor. Önce Trabzon’da yerel kanallarda gösterilecek olan dizi, ardından TRT’de görücüye çıkacak. Karadeniz’i ve Karadenizliyi seven, TV’de güzel şeyler izleyemiyoruz diyen herkese, “Işığımdan Çekil’i” tavsiye ediyorum.

Ben da zennedeyidum ki bu gala denen şeye sadde Hıncal Uluç gider.

Galaya gittim, bir de golf oynamayı başarabilirsem kendimi “entelektüeller” sınıfına koyacağım(!)

 
Toplam blog
: 16
: 1276
Kayıt tarihi
: 31.05.07
 
 

1978 Yılı temmuz ayında Trabzon'un Çaykara ilçesinin yüksek bir yaylasında doğmuşum (rakım 2400). KT..