Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '17

 
Kategori
Çalışma Yaşamı
 

İşsizlik İstatistik Değildir, Ülkemizdeki Üç milyon İşsizin Nasıl Yaşadığını Bilmek Zorundayız

İşsizlik İstatistik Değildir, Ülkemizdeki Üç milyon İşsizin Nasıl Yaşadığını Bilmek Zorundayız
 

Her evde hiç değilse bir kişinin işi varsa ya da ekonomik bakımdan çalışmasa bile iyi kötü idare edebilecek durumdaysa ailenin hiç geliri yoksa noluyor? Böyle durumda olan kimseler yok mudur? Devlet olarak arayıp soruyor musunuz bunlar ne yapıyorlar. Dilencilik mi yapıyorlar, banka mı soyuyorlar yoksa intihar ediyor ya da cinnet geçirip karısını çocuğunu mu öldürüyorlar?

Ben bu devleti anlayamıyorum! İşsiz ne demek, aç demek. Fakire yardım ediyorsun peki aç insanlara ne yapıyorsun?

Aile bakanlığı işsiz insanlarla ilgili aile durumu tablosu çıkarmalıdır. İşsiz insanların sesi çıkmadığına göre herkesin bir şekilde geçinmeye çalıştığı gibi bir durum ortaya çıkıyor. İşte bu “bir şekilde geçinme” nasıl oluyor? Kadın çoluk çocuk hiç geliri olmadan yaşanır mı?

Peki devlet nasıl bu duruma kayıtsız… Ne yapabilir devlet? Bilmiyorum hiç değilse insanların durumunu anlasa…

3 milyon işsizin sesi çıkmıyorsa demek ki işsizlik sorun değil! Napıyorlar, nasıl geçiniyorlar, nasıl olur böyle bir şey! İyi kötü aç susuz bilemiyoruz artık nasılsa idare ediliyor ya kanıksandı artık. Devlet de belki bu nedenle işi ciddiye almıyor.

İşsizler halinden şikâyet etmiyorlar. Yoksa devlet gizlice para mı veriyor. Çalışanların sesi daha çok çıkıyor. Yani ben maaşsız işsiz olsam çok zor olur yani olmaz öyle şey!

Devlet artık burasına gelenlere de bakmıyor. Yolda önünüze geçip para isteyenler. Belki gizlice yardım isteyenler. Allah göstermesin cinnet geçirenler!

Yok ya ben bu işi anlamıyorum anlayan varsa anlatsın! O zaman işsizlik rakamları gerçek değil. Yani kimse işsiz değil. Maaşlı şikâyet ediyor, adam işsiz sesi çıkmıyor! Devlet işe yerleştirmeye çalışıyor tamam ama iş bulamadıklarını(3.250 bin kişi) napıyor? Ne haliniz varsa görün mü diyor?

Peki maaş bağlansa, asgari ücret. Ayda 5 milyar. Herkesin vergisine belli bir yüzde ile yansıtılsın. Sanki ülkede işsizlik falan yok gibi. Nerede bu 3 250 bin kişi? İnsanlar hallerinden şikayet etmedikleri için bir şekilde idare ediyorlardır diye düşünülüyor.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..