Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '10

 
Kategori
Güncel
 

İstanbul’da ulaşım zammı konusunda kim yalan söylüyor?

İstanbul’da ulaşım zammı konusunda kim yalan söylüyor?
 

Yetkililer açıklama yapsın lütfen…

İstanbul’da ulaşıma yapılan zamlar açıklandı ve verilen zam oranı % 10 diye duyuruldu. 1.50 TL olan ulaşım jetonları 1.65 TL olacak dendi. Bu sabah ertelenen Cumhuriyet Bayramı törenlerine katılmak için evden çıktım metro istasyonuna gelince jeton almak üzere makinaya doğru gidince makinanın üzerinde bir yazı jeton 1.75 TL.

Metrobüs ve otobüslerde 1.65 TL olan ulaşım şehir hatları vapurları ve raylı sistemlerde 1.75 TL oysa daha önceki tarifede metro, otobüs ve metrobüs ücretleri aynı idi. Şimdi ne oldu?

Şimdi soruyorum zammı %10 diye açıklayan yetkili neden doğru söylemiyor metro ulaşımına yapılan zam oranı % 18 ve bu tamamen adaletsiz yapılan bir zam.

Peki, bunu bu şekilde planlayan yetkililere şunu soruyorum sizce bu adil mi? Siz bu zamları bu şekilde açıklarken adil davrandığınızı düşünüyor musunuz?

Ben bir vatandaş olarak bu cevabı istiyorum…

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..