Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '17

 
Kategori
Eğitim
 

İstanbul İşletme Enstitüsü Şikayet Yönetimi

İstanbul İşletme Enstitüsü Şikayet Yönetimi
 

istanbul, işletme, enstitüsü, şikayet


İstanbul İşletme Enstitüsü kurumundan yaklaşık 4 yıldır eğitim alıyorum. Aldığım eğitimler genellikle insan kaynakları, iletişim ve işletme yönetimi üzerine. Bu eğitimlerin yanı sıra şikayet yönetimi üzerine eğitim açılmasını uzun süre önce istedim ve talebimi kabul ederek istanbul işletme enstitüsünde şikayet yönetimi üzerine eğitim açıldı.

Burada öğrendiklerimi kısaca aktaracağım ve sonunda istanbul işletme enstitüsüyle ilgili şikayetimi dile getireceğim.

Eğer sattığınız ürün ya da verdiğiniz hizmet insanlar içinse ve insanlara birşeylerin satışını yapıyorsanız mutlaka şikayetlerle uğraşırsınız. Bu şikayetler biçimsel ya da biçimsel olmayan şekillerde olabilir. Biçimsel olmayan şikayetler genellikle problemi ortadan kaldıramadığınızda ortaya çıkar. Eğer şikayetleri düzgün bir biçimde karşılamazsanız sorunlar çözülmeyecek, aksine büyüyecektir.

Yapmanız gereken tek birşey var. Şikayetlere konu olan sorunları ortadan kaldırmak ve müşterilerin şikayetlerini tam ve eksiksiz olarak çözmektir. 

Benim İstanbul işletme enstitüsüyle ilgili şikayetim ise şu; bu bahsi geçen eğitimi etkin bir taleple açtılar ve öğrenciler katılım sağladı. Ancak daha sonra katılım az denilerek eğitim kaldırıldı. Bir eğitim kurumu talep az diyerek bir eğitimi kaldırmamalıdır. Hele ki mottosu "herkese açık ve ücretsiz eğitim" olan bir enstitü söz konusuyken. Madem eğitimler herkese açık ve süresiz; o zaman açtığınız eğitimi kapatmamanız gerekir. Sizler de taleplerinizi iletirseniz bu eğitimin yeniden açılması söz konusu olabilir diye düşünüyorum.

Müşteri şikayetlerini şikayet yönetimi eğitiminde olduğu gibi ele almanızı rica ederim.

 
Toplam blog
: 26
: 1653
Kayıt tarihi
: 10.03.16
 
 

2005 yılında işletme bölümünden mezun olduktan sonra 2010 yılın insan kaynakları yüksek lisansına..