Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '17

 
Kategori
İstanbul
 

İstanbul’u güzelleştirme derneği kurulamayış nedeni, İstanbul zaten güzel neyini güzelleştireceksin

İstanbul’u güzelleştirme derneği kurulamayış nedeni, İstanbul zaten güzel neyini güzelleştireceksin
 

Böyle bir dernek kurma girişimi; her şeyden önce İstanbul’un güzel olup olmadığı konusunda insanları şüpheye düşürür.

“Daha güzel olsun, fena mı” dilekleri değişimin doğal güzelliği ortadan kaldıracağı endişesine takılır.

Ha bak, İstanbul’un gizli güzelliklerinin ortaya çıkarılması konusu olabilir.

Ben şehircilikte eskiyle yeninin iç içe olmasına karşıyım. Böyle yapılarda eskiyi koruyalım diye yeninin çimenlerinde yürür; ya da tersi yeniye çok para harcadık diye eskinin tepesine…

Şehircilik bakanı ben olmalıydım ama bana da bir bakan olmalıydı; zira İstanbul’un yerinden kaldırılması gibi sapık bir fikri savununca kodumu oturturlar, bu sefer kendim yerimden kalkamazdım.

İstanbul zaten güzel niye bir de güzelleştirme derneği kuruyorsun ki? Kendine iş arıyorsan İran’a Doğubayazıt’tan tünel kaz, pasaportum olmadığı için kapıdan geçirmiyorlar.

İstanbul boğazı boğazıma sarılacak, “Manyak mısın lan sen, sapık fikirlerinle yüz yıllık imajımın…” Yetmedi Altın boynuzdan da şeyime bir tos… Git emşerim ne derneği, başımı belaya sokma!

Bugüne kadar bu işe bir kulumuz dahi cürrret edebilmiş mi? İstanbul’u güzelleştirme derneği İstanbul’a hakarettir. Ha çirkinleştirme derneği kursak ona da gerek yok, Anatolian amucam Eleşkirt’ten getirdiği ayaklarının mübarek çamuruyla bu işi pekâlâ yapıyor zaten!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..