Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İşte ben böyle biriyim

Yemekte birisi kendisine su doldurmak için sürahiye uzandığı sırada fırsattan istifade "dur benimkini de doldursun" diyerek boş bardağını uzatan bir insan değilim. Eğer ben, karşımdaki o harekti yaparken suya ihtiyacım olduğunu farkediyorsam bir süre beklerim. O doldurur, sürahiyi bırakır ve sonra ben alırım ve kendi bardağımı doldururum. İşte böyle biriyim. Sofranın diğer tarafına tuz uzatmayı da sevmem. Diğer taraftaki kara bibere ihtiyacım varsa eğer, kalkar kendim alırım. Böyle biriyim. İyi birimiyim bilmiyorum ama böyle biriyim.

***

"Yalnışda" ısrar eden biriyim. Yanlış diye yazıldığını bilirim ama ısrarda ederim. "Israr da" ederim olmalı ama işte ısrar eterim.


***

Dolmuşta minibüste şöför beye para göndereceğim zaman kalkıp kendim vermeyi tercih ederim. Çok balık istifiyse ve insanların arasından sıyrılamayacak gibiysem eğer o zamam ben de uzatırım tabi parayı. Para zaten bence böyle zamanlarda uzatılmalı. Yoksa uzatılmamalı. İmecenin çok afedersiniz, aile terbiyesi almış birisi olarak böyle demeye de utanıyorum ama, imecenin b.ku çıkarılmamalı. Nerede bir imece var, git oraya yerleş insanlar var çünkü. Hayır, kendisi imecinin parçası olmayı seviyor olabilir. Bazısı yüksenmüyor olabilir. Ama ben sevmiyorum yani gerçekten sevmiyorum. İşte böyle biriyim. Belki biraz kıl biriyim ama olayım da bu yani. Hele omzumu dürtüp para uzatıyorlar ya arkadan, işte o zaman çok fiitil oluyorum. Karakolluk olabilecek kadar fitil oluyorum.

***

Aptal olduğum belli olmasın diye zaman zaman bilerek olmayacak hatalar yaparım. Ailemin ve arkadaşlarımın kafası o kadar karışır ki, ne zaman gerçekten aptallık yaptığım, ne zaman şaka yaptığımın ayrıdına varamazlar. Ben de bu işten ekmek yerim. Pek zeki biri değilim ama işte böyle biriyim. Gemisini yürütenim.

***

Çocukluğumdan beri rastladığım tüm görme engellilerin aslında numara yaptıklarına inanan, göremediklerini hiç bir zaman tam olarak kabul etmeyen, edemeyen biriyim.

***

Aslında kısaca yolda karşına çıkıverdiğimde, adres sorulabilecek ama asla sana adres soramayan biriyim. Pek matah birisi değilim ama işte, böyle biriyim.

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..