Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İstıfa ettim...

İstıfa ettim...
 

Hayatımda ikinci kez istıfa mektubu yazdım, hem de hiç zorlanmadan. Gittikçe profesyonelleşiyorum sanırım. Eminim herkes için bir nebze zordur böyle önemli kararlar vermek. Daha önceden idmanlı olduğum için çok nettim aldığım kararda, çünkü bu konularda yaşanan kararsızlar insanın ruh dengesini bozuyor, mutsuzluğa sevkediyor.

Mayıs ayında aldığım iş teklifi, özel nedenlerden dolayı olumsuz sonuçlandı. Bir daha geri dönüş beklemiyordum, ki zaten herhangi bir iş arayışı içinde de değildim, sadece gelen iş tekliflerini değerlendiriyordum. Ama hayat insana bazen böyle sürprizler yapabiliyor, hazırlıklı olmak lazım.

12 Eylül çarşamba günü insan kaynakları firması aradı ve 'görüştüğünüz firma farklı bir pozisyon için sizinle yeniden görüşmek istiyor' dedi. O kadar şaşırmıştım ki, hiç beklemediğim bir şeydi bu. Meğer ilk görüşmeye gittiğimde Finans Müdürü Zeynep Hanım beni çok sevmiş, pozisyon açılınca da hemen Lojistik Müdürü'ne önermiş. Tam zamanında oradaydım, görüşme de gayet güzel geçti ve iki hafta içinde pozisyonu sonuçlandıracağını söyledi.

Ben, iki hafta nasıl beklenir diye düşünürken cuma günü telefonum çaldı 'bugün öğleden sonra müsait misiniz, sizi İnsan Kaynakları Müdürü ile görüştürmek istiyoruz' demezler mi. İnsan Kaynakları Müdürü kısa bir bilgilendirme yaptı ve işe alındığımı söyledi.

8 Ekim'de yeni şirketimde işe başlayacağım. Ortama uyum sağlayabilek miyim, işi kavrayabilecek miyim gibi sorular beynimi kemirse de aldığım kararın doğruluğundan eminim. Hayat, bazı riskleri göze almayı gerektiriyor, işte ben de o noktadayım şimdi.

Hayal kırıklığı yaşamamam dileğiyle.

Sağlıcakla kalın.

Sevgilerimle.

 
Toplam blog
: 20
: 2010
Kayıt tarihi
: 07.02.07
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Mimari Restorasyon mezunuyum. Uzun zamandır doğal, tarihsel ve kültürel ko..