Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İyi bayramlar

İyi bayramlar
 

Arkadaşlar, sahi bugün bayram değil mi? Hem de ikinci günü. İki gündür de gribal enfeksiyon geçiriyorum. Bütün ramazan ayı boyunca oruçlu iken son gün niyetlenemedim. Dinimizin o güzel hoşgörüye sığınarak ileri ki günler de tutmak kaydı ile orucumu terk ettim.

Bugün erken kalktım. Geceden beri nedense uyku tutmamıştı beni. Bisiklete binmek istedim aman “Ahmetçiğim daha iyileşemedin” dedim ve vazgeçtim. Açtım bilgisayarımı ne var ne yok diye. MB’ya girdim. Bu ara Messenger’ıma gelen posta kutusunu açtım ve son gelen iletiyi gördüm. Gelen Blog habercimdendi. Efendim hani bizim falcı ablamız var ya çingene olan ablamız, anlayın artık, moralinizin bozulduğunda onun bloglarını okuyun dediğim Sabiş ablamın son çıkan blog yazısını okudum. “Öp şu Çingeneyi”. Sonra “Seni de öpenlerin çok olsun dileği ile” bir yorum getirdim.

Bir de resmini kaldırmış bayramımızı kutlar. Değerbilir “Milliyet Blog” Ailesine İYİ BAYRAMLAR… Gönlünüzün Gönüllüsü.

Bugün bayram. Yarın da bayram. Dinimiz ne kadar ince bir yapıya sahip, anlayabilene tabi. 29 gün boyunca tuttuk orucumuzu, kıldık teravih namazlarımızı, Allah kabul elleye. 3 gün boyunca bayram ediyoruz. Bir de kurban bayramımız var. O zaman da bol bol et yiyeceğiz. Allah yine kabul etsin.

Yılda böylece 2 bayram yaşıyoruz. Bir köşe de unutulmuş büyüklerimizi, akrabalarımızı ziyaret etmenin tam zamanı bugünler. Küslerin, dargınların barışmanın zamanıdır da bu güzel günler.

Zannetmiyorum olur ya içinizden birinize kırcı bir laf söylemiş olurum ya bilmeden de olsam. Özür dilerim.

İyi bayramlar.

Başta Milliyet Gazetesi çalışanları, bizim yazılarımızı okuyarak kontrol eden editörde ki çalışan personel olmak üzere burada ne kadar Blog yazarı varsa kendilerinin ve de ailelerinin bayramlarını kutlarım.

İyi bayramlar Türkiye.

Son zamanlar da evlatlarını asker ocağında iken PKK karşısında can veren Mehmetçiklerimizin acılı aileleri olmak üzere tüm Türkiye ve İslam aleminin Ramazan bayramlarını kutlarım.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..