Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

O küçük kızın okuduğuna bakın.

O küçük kızın okuduğuna bakın.
 

Pazar gün 13 şehitti, dün de 2 tane.

Oldu 15 tane.

Ey benim kahraman Türk askerim!

Benim kuzucuklarım.

15 şehit demek,

15 ana acısı demek.

15 Ocak demek.

15 yürek demek.

Ben o kadar can verdim, yüreğim yandı.

Gazetelere bakamaz oldum.

Televizyon kanallarından haberleri izleyemez oldum.

Elim klavyeye gidip yazı yazmak gelmiyor içimden.

Onlar orada can verirken ben burada gülemez oldum.

*******

Evet, okuyucularım şu anda bilgisayarımda bir siteye girdim ve gözlerim doldu, tüylerim diken diken oldu ki; bu kızın okuduğuna bakın.

http://www.youtube.com/watch?v=-CO7vgRaTNQ

Bu küçük kızın okuduğu İstiklal Marşı,

Beni Kurtuluş Savaşa götürdü.

Onlar da ana kuzucuklarıydı.

Onlar gibi bugün de 15 ana kuzusu

Şehit düştü Şırnak dağlarında.

15 şehidimize söz verelim.

Onların akıttığı kan bayrağım da ki kırmızı renktir.

O kırmızı renk yerde kalmayıp gökyüzünde dalgalansın.

Tıpkı bu vatan için ölüp kefensiz yatanların kanları gibi.

Onlar ki kanları ile bu vatanı korumak adına canları ile ödediler.

Onlar ki bizler yataklarımızda rahat rahat uyuyalım diye şehit düştüler.

Sizler ki ölmediniz.

Her zaman ve her yerde saygı ve şükranla kalbimizdesiniz.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..