Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '08

 
Kategori
İzmir
 

İzmir'i yaşamak 9 Eylül sabahı'nda.

İzmir'i yaşamak 9 Eylül sabahı'nda.
 

Uyandığımdan bu yana hep izmir'le ilgili şarkılar, türküler, marşlar dilimde...Sanki bir konser programı var da repertuar hazırlığı yapar gibi prova yapıyorum..Yorulmadan, bıkmadan..

Muzaffer Sarısözen'in duygu dolu ''İzmir'in Kavakları''türküsünden, bağımsızlığın sembolü olan ve Mustafa Nermi'nin sözlerini yazdığı ''İzmir Marşı''na.. Haluk Levent ve Ege'nin ''İzmir''inden Ali Kocatepe'nin Kordonboyu Faytonları'na, ''Şu İzmir'den nar gelir'' diyen Ahmet Yamacı'dan , Sezen Aksu'nun sözleriyle ''İzmir Yanıyor'' diyen Ferhat Göçer'e...

İzmir'i söylüyor, izmir'i yaşıyor, izmir'le coşuyorum 9 Eylül 2008 sabahında..Binlerce kilometre uzaklıktan imbat'ı soluyorum Ege serinliğini hissederek..Gözlerimin önüne zeybek oynayan ''Efe''ler geliyor ''ah bir ataş ver, cigaramı yakayım / sen sallan gel ben boyuna bakayım'' nağmeleriyle..

Dedim ya bugün daha bir İzmir doluyum, izmir'i yaşıyor, izmir'le coşuyorum diye. 9 Eylül'den bu coşku, bu özlem, bu duygusallık.. Türkünün biri biterken diğerini söylemeye başlıyorum diye. 9 Eylül bunların da nedeni.

Bağımsızlığın 86. yılı Kutlu Olsun İzmir'ime, İzmir'liye, Tüm Türkiye'ye..

Selam olsun izmir sevgisiyle yolcu ettiklerimize..Selam olsun Tanju Okan'a, Attila İlhan'a..Selam olsun İzmir'e doyamayan, İzmir'linin unutamadığı Ahmet Piriştina'ya..

Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal ATATÜRK ve aziz şehitlerimizi saygıyla, sevgiyle anıyoruz..



resim kaynağı: www.wowTURKEY.COM SİTESİDİR

 
Toplam blog
: 126
: 2338
Kayıt tarihi
: 01.08.06
 
 

Kompozisyon derslerini biraz daha fazla önemsediğim, uzun cümleler kurmaya başladığımdan bu yana sev..