Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '20

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

JACK AMCA TAŞINIYOR

Sevgili Milliyet blog okurları

Yaklaşık 10 yıldır yazılarımı yazdığım bu mekandan artık taşınıyorum. Oturup bütün gün "Allah'ım acaba Jack Amca ne yazacak?" yine diye gözleri çakmak çakmak bekleyen bir kitle olmadığını biliyorum elbet. Lakin gelecekte birisi bu yazarın mekanı neresidir diye aramaya kalkacak olursa artık bilsin ki mekan burası değil.

Nereye taşınacağımı ise maalesef buradan yazamıyorum. Google çağında son derece kısa bir aramayla bulabilirsiniz, tabi bulmak isterseniz. 

Kafamın içinde dolananlara, mizaha, sinemaya, kültüre, sanata, psikoloji ve sosyolojiye dair okumak isteyenleri yeni blog siteme beklerim. 

Milliyet Blog'a da bu son yazımı yayınlama nezaketini benden esirgemediği için teşekkür ederim.

 

 
Toplam blog
: 352
: 2915
Kayıt tarihi
: 05.06.10
 
 

Jack Amca, düşünsel dünyasındaki gelişmeleri dışa vurmak niyetiyle başladığı yazı yazma sevdasına..