Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '16

 
Kategori
Güncel
 

Kadına karşı şiddeti önleyen dua!

Kadına karşı şiddeti önleyen dua!
 

Görsel internetten alınmıştır.


Eyyy erkeğim!

Bunca zaman bana yaptığın zulmü Allah’ıma şikayet ettim duymadı, Devletime güvendim çare bulmadı, Yasalar hiç korumadı.

Düşündüm de;

Eşitlik diye diye yıllardır kendimize zulmettik. Anladık ki eşitlik denilen şey yalanmış.

Artık inandık ki sizden başka çıkış yolumuz yokmuş.

Sen izin vermezsen yaşama hakkımız bile yokmuş.

Eyyy Erkeğim!

Artık inandım ki senden başka çıkış yolum yok benim. Sen bana merhamet etmezsen yaşamak zor benim için.

Sen bizim velinimetimizsin. Cennetin dahi anahtarı sensin. Senin sevgini ve merhametini dileniyorum. Bize acı ve merhamet et.

Belki layık değiliz, yüzümüz yok, hakkımız da değil bağışlanmak, ancak öğrendik ve kabul ediyoruz ki senden başka gidecek kimsemiz yok.

Kapına kul oldum lütfen affeyle…

Yarabbim ben neler diyorum böyle? Lütfen bize Sabrı Cemiller eyle…

Bu duanın oluşmasına neden olan Sayın Adalet Bakanı Bekir Bozdağ.

Türk Hukuk Sisteminde Aile Çocuk Kadın Çalıştayına Adalet Bakanı Bekir Bozdağ da katılmış ve orada yapmış olduğu konuşmada Bozdağ;

"Aile içi şiddetin kadınla erkek arasındaki uyuşmazlıklarda devletin bu kadar polisiyle askeriyle hakimiyle psikoloğuyla sosyal çalışmacısıyla uzmanıyla bu kadar kadınla erkeğin arasına girmesi ne kadar doğru? Acaba kadınla erkeğin yuvasını kurtarmasına, şiddetin son bulmasına, aile birlikteliğinin daha iyi hale gelmesine mi katkı sağlıyor, yoksa bu uygulamalar kadın ve erkeği bir araya getiremez hale mi getiriyor? Bunun üzerinde ciddi olarak durmamız lazım”  demiş.(sondakika.com)

Ah Sayın Bakanım. 

Şiddet bir suç değil midir?

Aile içerisinde yapılınca suç olma vasfını mı kaybediyor?

Siz müdahale ettiğinizde zayıfı korumak adına yapıyorsunuz bu müdahaleyi, ailenin yeniden bir araya getirilmesi için değil. Aile, aile olsa zaten bu noktaya gelmez. Bu noktaya gelmiş bir aileden bir arada yaşamak devam etse dahi hayır gelmez. Çünkü baskı vardır, korku vardır,  çaresizlik vardır bu evlilikte. Mecburiyet vardır. Zayıfın ezilmesi, güçlünün zaferidir bu durum. Hangi kadın böyle bir evliliği gönül rızasıyla devam ettirmek ister? Ve bu evlilikte nasıl sağlıklı evlatlar yetiştirilir?

Şiddet olan bir evden bir gün bir cinayet haberi duymak kaçınılmazdır. Kadın cinayetlerine çare bulamamanın çaresizliği mi söyletiyor size böyle?

Ne zaman çare olmaktan uzaklaştınız?

 Çare olamayacaksanız orada, o görevde olmanızın anlamı ne?

Devlet ailenin içinde fazla olmamalı derken kadının esaretini onaylamış olmuyor musunuz?

Kadınları erkeğin insafına bırakmak değil midir bu?

Sayın Bakanım, “Kadın da İnsandır” farkında mısınız? 14 Nisan 2016

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..