Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Kadınca diyaloglar...

Durup dururken sorar
- Ben şişman mıyım?
- Hayır, nereden çıkarttın?..
- Bu aralar çok yiyorum da...
- Şişman değilsin.
- Bak, ölümü gör doğru söyle...
Eyvah! Yemin veriyor. Hiç hoşlanmadığım bir şey yemin verilmesi, yemin etmek. Ama korkuyorum ona bir şey olursa diye.
- Ehhh!.. Biraz.
Hay dilim tutulsaydı da söylemeseydim, sana mı düştü doğruyu söylemek? Oysa öğrenmiştin, biliyordun ne demen gerektiğini. Ama yemin işi, repliği bozdu...
İşte o gün, o saatten sonra çekeceğiniz var. İki cümlede bir:
-Sen bana şişman dedin
-Yok canım, demedim öyle bir şey..
- Dedinnnnn........
"Evet dedim, sen de yemin verdin, doğruyu söylemem gerekirdi" diyemezsiniz. O günü ve de söylediklerinizi unutturmak için konuyu başka yerlere çekersiniz. Bu arada düşünür. Bir tuzak soru daha gelir:
- Çok bakımsızım bu aralar...
- ....... (Cevap vermiyeceğim. "Hayır" desem yemin verecek ", "Evet" desem... Ki o cevap sonum oluyor hep... Günlerce "Öyle demek istemedim" diye başlayan cümleler kurmak zorunda kalıyorum. Ben bunları düşünürken o yineler:
- Sana diyoruuummmm... Çok mu kötü gözüküyorum?
- Aaaaa... Bak, havada kuş var...
Yüzüme anlamsız anlamsız bakıyor.
- Sorma bana böyle sorular ya! Git başkasına sor, kocana sor mesela. Yok yok, sakın sorma. Bunlar saçma sorular... Bence kimseye sorma...
Aklına kocası gelir birden...
- Söylesene ........ Beni seviyor mu?
- Tabii canım, ama bak yemin verme. Kendisine de sorma sakın. Hissedersin zaten, yüreğine sor.
- Nasıl yani?
- İnsan sevildiğini hisseder, bilir.
- Beni aldatıyor mudur sence?
Bu arada sırdaş sırdaş yaklaşır size... Gözlerinizin içine bakar. Sanki vereceğiniz cevap kesin bilgi. Ya ben ne bileyim elin adamını!!!
- Hayır, sanmıyorum, aldatmıyordur.
- Ben biliyorum, kesin bu aralar var birisi...
- !!!!!
- Bu aralar giyimine, kuşamına çok dikkat ediyor... Yeni parfüm de aldı..
- !!!!!!!
- Ben bilirim beeeennn...
"İyi de madem biliyorsun niye soruyorsun?.. Neden kendi hissettiklerini benim ağzımdan öğrenmiş gibi yapma ihtiyacı duyuyorsun" diyemiyorsunuz.

Çünkü o sizin arkadaşınız...

 
Toplam blog
: 139
: 1916
Kayıt tarihi
: 12.04.07
 
 

Bana biri kendini anlat dese, susar kalırım. Her konuda çılgın bir istekle konuşan ben, işte o anda ..