Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınlar ve erkekler

Kadınlar ve erkekler
 

Ben bir "Kadın"ım... Ama önce "İnsan" ım.

Karşı cinsin de "Erkek" ama önce insan olduğu gibi.

Ama bir de insana ait değerler var ki bunlar, ancak çok çabalanılarak elde ediliyor.Bu konuya hiç girmeyeceğim.

Bakıyorum da toplumumuzda erkek cümleleri "Siz kadınlar...", kadın cümleleri de "Siz erkekler... " Ya da "Siz zaten..." diye başlıyor.

Bu neye benziyor biliyor musunuz. Meyve veya sebzeleri ayrı ayrı değerlendirmeye.

Örneğin elmanın armuda "Ben senden üstünüm..." Ya da kabağın pırasaya "Siz pırasalar zaten..." demesi gibi bir şey bu.

Şimdi bazı sebze veya meyvaların diğerlerinden daha yararlı olduğunu savunacaksınız kiiii. Bu teoriniz de çürütülmeye mahküm. Bilim her gün gelişiyor, Bugün dediği yarın değişebiliyor.

Çocukken (Bana) ağlata ağlata yedirdikleri, içinde demir var diye kandırdıkları, hatta çizgi film (Temel Reis) konusu bile yaptıkları ıspanağın halini görüyorsunuz. Ne oldu şimdi..Demir memir yokmuşşşş. Benim gözyaşlarımın hesabını (!) kim verecek şimdi )))

Her yaratılanın kendine göre özellikleri olduğuna inananlardanım ben. Her kadının bir erkeğe, her erkeğin de bir kadına ihtiyacı var diye düşünenlerdenim. Aslında tüm yaratılanların birbirine ihtiyacı var.

Kalbi kırıklar, ya da karşı cinse öfkesi olanlar itiraz edebilirler bu düşünceme.Kendilerince haklıdırlar da. Ama "Bize çaktırmadan, gizlice... içlerinden düşündüklerinde" hak vereceklerine inanıyorum.

Sanıyorum medya da kışkırtıyor bizi.

Erkekler ne ister?

Adam gibi adam nasıl olmalı?

Kadınların erkeklerden ne ister?

Sarışın kadın fıkraları... Maganda erkek söylemleri, eylemleri.

Kadınlar erkeklerin... veya erkekler kadınların en çok neresine bakarlar?

Yatakta nasıl seksi olunur?

Kadını veya erkeği yatakta mutlu etmenin sırları...(Veya bilmem kaç yolu)

Uyanın arkadaşlar..Adamlar yatak odamıza kadar girdiler:)))

Boşverin bütün bu safsataları....laf kalabalığını...

AŞK VAR MI AŞK...Siz ondan haber verin.

 
Toplam blog
: 139
: 1916
Kayıt tarihi
: 12.04.07
 
 

Bana biri kendini anlat dese, susar kalırım. Her konuda çılgın bir istekle konuşan ben, işte o anda ..