Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınları anlamak!

Kadınları anlamak!
 

" Ben, böyle bir kadına dayanırım. Karşı koyarım." diyen adamın, alnını karışlarım!


Beyhude bir çabadır; kadınları anlamaya çalışmak, benim güzel okuyucum! Çünkü basiti karmaşıklaştırmakta; pireyi deve yapmakta; 40 yıl önceki 40 saniyelik bir bakışın hesabını; 40 yıl sonra sormakta!; kadının üstüne canlı tanımam şu dünyada!... 

Ünlü düşünür, atom fizikçisi, Einstein ne demiş bilir misin kadınları anlamak hakkında? : " 30 yıldır sorduğum halde, o büyük soruyu aklıma; cevabı bulamadım ben; kendi başıma hala... Acaba kadınlar ne ister? " 

Düşünün bir kez eyyy erkekler! Koskoca Einstein'ın bile anlamadığı bir canlıyı, bir varlığı, dünyanın en güzel, en vazgeçilmez tatlı belası kadınları, anlamak bizim gibi fani kulların ne haddine?!! 

Kadının, bir kırmızı pabuca, şeytanı bile kandırdığı; rivayet edilir. Bilenler bilir! 

Öte yandan, " Bu dünyada en çok neyi seversin? " diye sorsanız bana; 

- Tabi ki kadınlar!... diye cevabı yapıştırırım alnınıza! 

Kadın, bazen olmayanı, genellikle de imkansızı ister! Ve de erkeğinin her durum ve şartta, kayıtsız şartsız patronu olmayı!... 

Haaa! Akıllı kadın, bunu suya sabuna dokunmadan, çaktırmadan, usturuplu bir biçimde yapar. Vasat ya da düz kadınsa, ağlayıp, sızlanıp erkeğin en zayıf yeri, kalbine oynar. 

Napolyon'a bir gün sormuşlar: 

- Büyük Fransa imparatoru Napolyon Bonapart! Bu koca ülkeyi, bu koca imparatorluğu nasıl yönetmektesiniz? diye... 

Büyük Napolyon'dan el cevap: 

- Oğlum karımı, karım beni, ben de ülkeyi yönetmekteyim! 

Valla sevgili arkadaşlar, aramızda Einstein'dan daha akıllı; imparator Napolyon'dan daha kudretli bir babayiğit var mı? Doğrusu bilmemekteyim. Ama kadınlarla aşık atılamayacağını bilecek kadar gerçekçiyim! 

Ve tabi ki, size de, kadınları anlamak yerine; onlarla anlaşmayı, uzlaşmayı önermekteyim. Çünkü kadın, hele de akıllı, nitelikli kadın, ya kaleyi, yani sizi içerden, güzellikle; ya da bütün silahlarını kuşanıp, kullanıp zorla! ve hileyle! bütün tersanelerinize girecek ve bütün kalelerinizi zaptedecektir! 

Aha! Cem kardeşinizden söylemesi... Yok... İnat edip, şansını deneyene; bedava ceremesi!... 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..