Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Kalem nakış etsin siyahları beyaza

Kalem nakış etsin siyahları beyaza
 

Görsel alıntı


Hayaller, götürmeyin uzaklara, 

Seraplara, çöllere vahalara,

Ahucan'ı yüreğimde kaybettim,  

Ararım bağrımdaki gülistanda,  

Ahdı peyman yemini etmiş,

Artık girmiyor düşlere, rüyalara,

Kalem acıları, hüzünleri yazsın, 

Nakış etsin siyahları, beyaza....  

 *****                                   

Umutlar kopuk, tel, tel dökük,

Düğümler ince, sarkar sabahlara,

Seher vaktinde bakarım yollara, 

Bu hasret ondan bana miras,  

Bakmazlar sinemdeki yaralara, 

Ahucan'dır beni düşürmüş nar'a,

Kalem acıları, hüzünleri yazsın,

Nakış etsin siyahları, beyaza....

 

N O T : Kıymetli MB Editörlerimizin, tüm yazarlarımızın ve okurlarımızın Ramazan Bayramını

kutluyorum. Sağlık ve mutluluk diliyorum. Saygılar sunuyorum.

 

 

 Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 

 

 

 

 

                                                                          

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..