Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '17

 
Kategori
Turizm
 

Kapadokya Balon Turu

Kapadokya Balon Turu
 

Kapadokya Balon Turu, Ürgüp Turları, Göreme Balon Turu


Kapadokya Balon Turu,Ürgüp Turları,Göreme Balon Turu

Gecenlerde kapadokya 'da bir tura katıldım gerçekten çok eğlenceli ve kaliteli bir tatil oldu. Yılın bütün sitresini orda bıraktım diye bilirim.Yaklaşık 20 kişilik bir grupla birlikte katıldıgım kapadokya turu hem nostaljik hemde mistik bir ortamda geçti güneşin batışından sabah erken doğuşuna kadar bir çok etkinlikler düzenleniyor.

Dediğim gibi güneşin batısını ve doğuşunu izledik ilkkez böyle güzel bir doga olayınnın içinde bulunmaktan son derece menmun oldum gidip görmeyen için israrla tavsiye ediyorum..Hele gökyüzünde yapılan balon turuna mutlaka katılın.

Ayrıca bir birinden güzel atlarla yapılan at turlarıda işin başka bir boyutu. Mutlaka bu turlarda da yer alın derim. Bizim katıldıgmız firmanın yaptıkları tüm etkinliklerden oldukca memun kaldım. Hem çok güler yüzlü bir ekip hemde verdikleri hizmet çok kaliteli.. Fiyatlar ise gayet uygun.

http://www.kapadokyarental.com/

 
Toplam blog
: 2
: 90
Kayıt tarihi
: 17.02.12
 
 

web teknolojileri üzerine hizmet vermekte ve özellikle Arama Motoru Optimizasyonu yani ( SEO ) al..