Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Kaptan nereye gidiyorsun

ZAMANSIZ GİDEN KAPTAN'ın ARDINDAN 

Yolculuk var seyahate çıkmam yakın 

Elime ne geçerse yüklüyorum gemime 

Belki zor olacak binmek sonsuzluk gemisine 

Belki buruk ayrılacağım hayat sahilinden 

 

Rotayı sorma kaptan gözlerime bak 

Gözlerimin dağıldığı yer istikamet 

İşte sana deniz gözyaşlarımla dolmuş 

Boşuna değilmiş ağıtlar bize yol olmuş 

 

Kaptan iyi düşün yükler tamam oluyor 

Geriye dönüş yok yolumuz bitmeyen yol 

Belki yeni bir başlangıç olacak yolculuğumuz 

Gözlerimi ayıramıyorum o notadan 

Ayırırsam kahroluyor 

 

Kaptan engel mi dalga mı soruyorsun 

Korkma kaptan gemimiz sağlam 

Birlikte görmedik mi bunları 

Hangisi bizi yıldırdı hangisi alıkoydu 

Konuş kaptan neden susuyorsun 

 

Kaptan yükler tamam 

Ayrılık zamanı veda zamanı 

Niye sustuğunu biliyorum kaptan 

Çünkü sessizliği seviyorsun 

Severek ayrılmak istiyorsun değil mi? 

 

Kaptan ne duydun? 

Denizde fırtına mı kopacakmış? 

Denize çıkmak mı yasakmış? 

Olur mu kaptan bizi kim çevirebilir yolumuzdan? 

 

Dur kaptan son bir kez bakayım rıhtıma 

Belki beni uğurlamaya gelenler vardır 

Yok kaptan yanıldım 

Çöz halatları 

Kimseler yok 

En güzel şekilde ayrılacağım 

Duyan herkesi etkileyecek 

Benim ayrılışım sessiz 

Benim ayrılışım kimsesiz.. 

 

Yazan: İrfan Gişi '2004 teşekkürler. 

 
Toplam blog
: 48
: 1239
Kayıt tarihi
: 18.01.11
 
 

Köklerim Karadenizin doğusun da doğmuş ve 1500 yıllara kadar dayanan orjinal Türk bir ailenin çoc..