Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '15

 
Kategori
TV Programları
 

Kara Para Aşk / 43.Bölümde Nedret Halanın fendi, Elif'i yendi!

Kara Para Aşk / 43.Bölümde Nedret Halanın fendi, Elif'i yendi!
 

Atv'nin polisiye, aşk ve macera dizisi "Kara Para Aşk" da içimiz burkuldu, duygulu anlar yaşadık. Elif ve Ömer'in gelin evinde buluşmalarında fazla söze gerek yok. Zira her ikisi de duygulu anlar yaşadı ve yaşattı.

Ay Yapım'ın 50.bölümde final yapacak olan "Kara Para Aşk" dizinde Tuba Büyüküstün ile Engin Akyürek arasında çok güzel bir uyum yakaladılar. Sosyal medyada da söylendiği gibi gerçekten marka oldular.

Elif, geçen bölüm sonunda Komiser Hüseyin babamı neden öldürdün diye hesap sormuş cevap alamayınca masadan kaptığı kağıt makasını ensesine saplar. Ömer odaya girer, Elif'i derhal dışarı çıkartır. Ömer, sarılır. Ömer ben ne yaptım der ama, Elif kendinde değildir. Araba kullanacak durumda olmayan Elif'in arabasını Ömer kullanır, onu oradan götürür.

Tayyar Dündar aldığı flaş belleği büyük bir zevkle yakar, imha eder. Ama gene de Hüseyin'i hapisten kurtarıp, yok etmek istemektedir.

Aslı'yı Pelin tutuklamaz, başka bir polis tutuklar, nezarete atar. Elif'i bu işten kurtarmak gene Ömer'e düşer. Tayyar'a gider, annesi senin hastanede öldü, ölümün bir kaza olduğunu şahitlik yapacaksın ve Aslı'yı kurtaracaksın. Karşılıksız iş yapmayı sevmeyen Tayyar, karşılığında vakıftan çalınan öğrenci listesini Elif'ten alıp vermesini ister. Ve Tayyar dediğini yapar, Aslı'yı tekrar özgürlüğüne kavuşturur.

Ekran AlıntısıKPA43.3

Elif, Aslı'yı kurtardığı için Ömer'e teşekkür eder, minnettarlığını belirtir. Ömer'i her şeye rağmen Elif gözlerini Ömer'in gözlerinden ayıramaz ve dayanamaz öper. Ömer'in de, Levent'i deli gibi kıskandığı her halinden bellidir.

Ekran AlıntısıKPA43.4

Ömer Arda'ya ceza evindeki Hüseyin Demir için müdürden güvenliği arttırmasını ister. Tayyar belleği aldığı için, hem Hüseyin'den, hem de Ali'den kurtulmak isteyeceğini söyler. Hüseyin Ali'nin yardımı ile yarasının kanamasını arttırır, hastaneye sevkini sağlar.

Ömer vakıf listesinin kopyasını almıştı, İpek de şifrelerini çözer, öğrenci listesini çıkartırlar.

Levent Nedret Hanım ile görüşür, bir an önce DNA raporların gelmesini ister. Levent, Ömer ile Elif'in aralarındaki buzların her geçen gün eridiğini söyler. Nedret Hanım, olayı hızlandır ve rapor eline gelir. Levent DNA raporunu Elif'e verir. Ömer'in çocuğun babası olmadığını düşünen Elif, raporun tersini yazması görünce şok olur, adeta yıkılır. Nedret Hanım ve Levent DNA sonucunu para vererek değiştirmişlerdir. Nedret Hanım yeğene Elif'e oyun oynamış, fendi ile Elif'i yenmiştir.

Ekran AlıntısıKPA43.5

Elif, İpek'in evine gider, bana yalan söylememişsin. Yağız Ömer'in oğluymuş. Umarım çok mutlu olursunuz. Sana çok kaba davrandım, özür dilerim.

43-3

Elif Ömer'i yeni evlerinde buluşmak üzere çağırır. Ömer gelir, sen çayı seversin diyerek çay ikram eder. Elif, ben düşündüm bir karar vermemiz lazım. Bu evin boş kalması manasız, ya sende kalsın ya da bende. İhtiyacı olan birine de verebiliriz, mesela İpek. Ömer itiraz eder, hayalimizdeki evde kimse kalamaz. Elif, ben kalayım, çalışmalarımı burada yaparım der ve Ömer!de anahtarı ister.

Ekran AlıntısıKPA43.6

Ömer anahtarı Elif'in avucuna anahtarı koyarken, ürperir, çok da fena olur. Elif, parmağındaki yüzük? Ömer, başka bir şey yoksa ben gideyim, hoşça kal der gider. Tam giderken Elif, nerden çıktı şimdi bu. Elif, sence yaptıklarımızı yıkmanın zamanı gelmedi mi? Önümüze bakmamız gerekiyor. Ömer, haklısın, senin yoluna bakma zamanı... Elif, ikimizin de Ömer. Hüseyin, hemşirenin telefonu ile karısını arar. Sen beni çok üzdün, dediklerimi harfiyen yap.

Tayyar hastanedeki Hüseyin'i arar, senin gemi hazır. Yarın ceza evine giderken kaçırtacağım. Gemiyle Yunanistan, ordan da Danimarka...

Tayyar Dündar İngiltere'den kurye ile kara para işine devam eder. Bu kızı inişinde takibe İpek gider. Elif, Levent ve Mert'de bu gelecek kızın peşindedir.

Fatih de Ömer'in yardımı ile hapisten çıkar. Karısı Nilüfer ile hasret giderir. Fatih, baba evine gider, Tayyar tüm mal varlığını Mert'e vermiş, Fatihe tek bir tarla kalmıştır. Bir türlü babası ile konuşamaz. Fatih özgürlüğünün karşılığında, Tayyar'ı yakalatmak için yardım etme konusunda anlaşırlar.

Levent de Elif'e olan aşkını itiraf eder, ilk tanıştıkları günden beri aşık olduğunu söyler. Elif'in tepkisiz kaldığını görünce de özür diler.  Elif, Levent sen çok iyi bir insansın, ama olmaz. Levent evine gider, Elif telefondaki Ömer'in resmini seyrederek uyur.

Ekran AlıntısıKPA43.7

İpek ile Ömer bir bankta oturup geçmişi konuşurlar. İpek geçmişteki kötü günlerini anlatır, Ömer dinler. Sen asla başka bir kadına aşık olan adama gönül düşürmezsin. İpek, Elif'in kendisine geldiğini, DNA testi yaptırdığını söylemez.

Kız İngiltere'den gelmiştir, Elif onu Levent'in kullandığı arabaya binerler. Kurye ama kız valizindeki taşıdıklarından habersizdir. O valiz abime ait, parfüm satıyor da, içinde parfüm var.  Ömer ile İpek arabaları ile onları takip eder.

Ekran AlıntısıKPA43.8

Valizi Tayyar Beyin adamları arabalarına alırlar. Ömer, Levent'in kullandığı arabanın önünü keser, Elif'i kendi arabasına zorla da olsa bindirir. İpek'i taksi ile gönderir. Levent diklense de mani olamaz. Yolda arabada tartışırlar. Ömer, ben senin kendini tehlikeye atmanı istemiyorum. Ömer Fatih ile olan anlaşmasını da Elife anlatır. Elif, arabadan iner, taksi ile eve gideceğini söyler.

Fatih Ömer ile olan anlaşmasını babasına anlatır. Ben sana yardım edeceğim ama sen şu vasiyetini yeniden düzenle. Tayyar, sakın bana yamuk yapmaya kalkma, en ufak bir yamuğunu anlarsam Nilüfer'i kendi ellerimle öldürürüm.

Hüseyin'i hapishaneye götüren araba yolda kaza olması nedeniyle durmak zorunda kalır. Arabadan inen jandarma erleri tek tek öldürülür. Tayyar'ın adamları Hüseyin'i arabadan alırlar. katı yürekli Hüseyin niye öldürdünüz bu sabilere, teskeresine 9 gün vardı, insan mısınız lan siz, diyerek tepki verir.

Ekran AlıntısıKPA43.9

Fatih de Ömer'e yamukluk yapar, Ömer kuşkulanır, ama Fatih'e sana güveniyorum, birbirimize söz verdik. Ömer arabada para dolu çantayı görür, kayıt dışı para bozdurmaktan Tayyar'ı içeri atabilirim deyince Fatih, o parayı ilk hakkım olarak bana verdi. Ömer, bu parada çok ah ve kan var, bence bağışla... Fatih Ömer giderken, Ömer Nilüfer size emanet diye seslenir.

Ekran AlıntısıKPA43.10

Elif, gelin evlerine gelir, içeride Levent'i görür. Nasıl girdin içeri diye sorar. Levent, saksıya koyarken gördüm, ben sana sürpriz yapmak istemiştim, kusura bakma...

Ekran AlıntısıKPA43.11

Elif, bak Levent ben sürprizleri hiç sevmem. Çok yoruldum o yüzden buraya geldim. Kusura bakmazsan hemen yukarı çıkıp uyumak istiyorum. Levent bu davranışa bozulur. O sırada Ömer eve gelir. Kapıyı çalar, Levent açar. Ömer, Levent'i görünce çok şaşırır. Senin bu bu saate burada ne işin var diyerek üstüne yürür. Elif, gürültüye iner, Elif bu saate bu adamın burada ne işi var.

Ekran AlıntısıKPA43.12

Elif Levent'in kolundan tutarak, Ömer biz Levent'le evleniyoruz. Ömer, ne evlenmesi? Elif hani konuşmuştuk ya, hayatımıza deva edelim demiştik, biz birbirimize bir şans veriyoruz. Ömer, Elif'in gözlerinin içine bakar.

Ekran AlıntısıKPA43.13A Ekran AlıntısıKPA43.13B

Sonra da hızla döner, orayı terk eder. Düşmemek için arabaya tutunur. O sırada İpek gelir. Ömer; Senin ne işin var burada? İpek; Elif ile konuşmam lazım. Sen iyisin?

Hüseyin'in kelepçelerini açarlar. Karısını aramak için tel ister. Karısı Ali'nin karısında bellek olmadığını söyler, çocuğu kaçırıp almışlar, Ali seni satmış galiba. Dikkatli ol, sana tuzak kurmuş olabilirler.

Levent de şaşkındır. Elif Ömer'e söylediklerin doğru mu? Teklifimi düşündün mü? Elif'in yanına otur, ne olur izin ver seni mutlu edeyim. Harika bir çift olacağız, inan bana... Senin için kendimden bile vaz geçerim. Senin aşkını kazanabilmek için içimden başka bir Levent çıkar.

Ekran AlıntısıKPA43.14

İpek, sen neler yaptın. Ben İstanbul'a geldiğimde seninle ilgili tek bir hayal bile kurmadım. Ömer anlat, Elif neyi yanlış biliyor. Elif, söylediğiniz yalanı inanmış, bana geldi, Yağız'ın saçını zorla aldı. DNA testi yaptırmak için. Ömer, o zaman benim babası olmadığımı öğrendi. İpek, biz DNA testinin sonuçlarını değiştirdik. Elif Yağız gerçekten senin oğlun sanıyor. Ömer çok şaşırır, o zaman Levent de yalan. İpek, aşkın da emeğe ihtiyacı var Ömer. Şimdi sıra sende. Git Elif'in karşına her şeyi anlat. İstersen bağır, çağır ama, konuş, paylaş. Ona kendine anlat. Aşkınızın zamana da, başkalarına da yenilmesine izin verme. Bu şansı kaybetme...

Ekran AlıntısıKPA43.15

Tayyar Bey, Ali'yi karşılar. Ali'ye sarılır, geçmiş olsun Ali, geçmiş olsun. Ali nasıl yaptın bunu. Tayyar, o kadarını sormayacaksın, ben sandığın da güçlü bir adamım. Dostlarıma da her zaman cömerttim. Sen de benim dostum olduğunu gösterdin. Hüseyin'i sorar. Tayyar, onun bahtı senin kadar ak değil. Öldürecek misin onu? Benin tarımın farklı, ben bir taşla iki kuş vuracağım. Hüseyin Demir ölecek, katili de babasının intikamını almak isteyen Elif Denizer olacak. Hüseyin mezara, Elif de hapishanelerde acı çekerek ölecek. Ben de hem abisini ve sevdiği kızı kaybetmiş olan Ömer'den kurtulmuş olacağım.

Ekran AlıntısıKPA43.16

Levent, ısrarla Elif'e sen bana evet de, kaderimiz değişsin. Elif ben senin için her şeyi yaparım. Elif'i Levent öpmek ister. Ömer de onları o vaziyette pencereden görür. Ve 43.bölüm burada sona erer.

Ekran AlıntısıKPA43.1

#aşkımdanvazgeçemem diyen Ömer bu gördüklerinden sonra ne yapacak, önce Levent'i pataklayacak, sonra da Elif'e kendini anlatabilecek mi? Nedret Halanın ve İpek'in kendilerini oyuna getirdiklerini nasıl anlatacak? Bu oyunu kendi başlattı, şimdi de kendi bitirecek!

Keyifli Seyirler

 

Saygılar ve sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: blog.milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

 

Not: Görseller tarafından diziden kopyalanarak alınmıştır.

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..