Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '11

 
Kategori
Futbol
 

Karadeniz fırtınası! Beşiktaş 1-2 Trabzonspor

Karadeniz fırtınası! Beşiktaş 1-2 Trabzonspor
 

Büyük bir çekişmeye sahne olan maçta galip bordo mavililer....


Ligin zirvesini yakından ilgilendiren, kritik bir maç vardı Fiyapı İnönü Stadı'nda. Trabzonspor adına, tam bir kader maçı... Şampiyonluk için mutlak galibiyet gereken bir maç. Fakat ne kadar yaralı olsa da kartal, sonuçta kendi taraftarı önünde çıkıp oynayacaktı ve tek hedefi üç puandı.

Mükemmel bir karşılaşma bekliyordu bizi, bunu görebilen herkes anlardı. Görünüşte Trabzonspor favori gibi görünüyordu fakat ne olursa olsun rakip Beşiktaş. İsminden korkmak mümkün. Trabzonspor ligin ikinci yarısında yaralar aldı ancak daha fazlasına tahammülü olmadığı kesindi. Kötü futbol da oynamıyor Trabzonspor.

Maç iyi başladı. İki takım da bastırdı, hırslı oldukları her halinden belliydi. Serkan Balcı iki sarı kartla oyun dışında kaldı, çok erken kırmızı kart gördü. Bana sorarsanız iki sarı kart da doğruydu. O dakikadan itibaren maçta dengeler değişti ama Trabzon da bir başka oynamaya başladı. Bunu söyleyebileceğimi tahmin etmezdim ama sanki olumlu etkilendi bordo mavililer, daha hırslı, daha güzel oynamaya başladılar. Bununla beraber Beşiktaş da iyiydi ve 10 kişi kalan rakibinin üstüne iyi gitti.

İkinci yarıda, Beşiktaş'ın verilmeyen bir golü var. Bana göre o pozisyon ofsayt değil ve gol. O verilseydi her şey farklı olabilirdi ama hakemin tespit etmesi zor olan bir pozisyon, bu sebepten yardımcı hakeme fazla yüklenmemek gerektiğini düşünüyorum. O pozisyondan sonra da Beşiktaş hırslandı, güzel bir gol attı, golde kaleci Onur'un hatası var. Doğru yer tutmuyor. Fakat Beşiktaş'ın golünün hemen ardından Trabzonspor Ceyhun'la golü buldu. Selçuk topu içeri çok iyi kesti, Ceyhun da güzel bir vuruşla golünü attı. Bu arada, Sivok'a verilen kırmızı kartın da doğru olduğu kanaatindeyim.

Hakem otoriterdi ve doğru kararlar verdi. Futbolcuların üstüne gelmesine izin vermedi. Kartlarını doğru kullandı. Maçı iyi yönetti. Hakem İlker Meral'i bu sebeplerden dolayı kutluyorum ve başarılarının devamını diliyorum, keşke bütün hakemler onun gibi olsa.

Bu arada, Burak'ın penaltı beklediği bir pozisyon var. O pozisyonda bence Burak kendini kurtarabilirdi, Rüştü'nün kasten ayağına vurduğunu düşünmüyorum. Pozisyonda hatalı olan Burak'tı, ufak bir hareketle Rüştü'nün ayağından sıyrılabilirdi. Penaltı verilse kimse bir şey diyemezdi. Bana göre verilmediğinde de konuşulacak bir pozisyon değil.

Trabzonspor, ikinci gol için de çok yüklendi. Beşiktaş gelen gol ve Sivok'un kırmızısından sonra iyice dağıldı ve konsantrasyonunu kaybetti. Maçın sonlarına doğru Beşiktaş da yüklendi fakat yetmedi, Trabzon savunması gerçekten dikkatliydi. Trabzonspor, paslaşmaları, yardımlaşmaları, savunmaları, atak organizasyonları olsun her şeyiyle çok iyiydi. Bu maçı da hak ettiğini düşünüyorum ve tebrik ediyorum.

İki takım da iyiydi ve en önemlisi, bize güzel bir maç izlettiler, futbol bakımından zevk verdiler. Trabzonspor'a da Beşiktaş'a da teşekkür ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum.

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..