Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '09

 
Kategori
Resim
 

Karakalem süper dinlendiriyor

Karakalem süper dinlendiriyor
 

Bugüne kadar hiç karakalem denememiştim hatta insan figürü hiç denememiştim.

Bir gün yumuşak bir kara kalem geçti elime rastgele boş ajanda sayfalarına karalamaya başladım.
Ve bu resimleri karalarkan süper bir şekilde dinlendiğimi farkettim. Yaptığım karakalemleri de baya beğendim .

Sonra oğlum gördü o da beğendi"kendisi hem bilişim avukatı hemde profosyönel video ve fotoğraf çekiyor". Sen devam et karala işte diyede sıkıca tembihledi.

Aslında tembihlemesine gerek yok ki. Karakalemle karalamak beni çok dinlendiriyor. Ne zaman aklıma bir şey takılsa onun atmak için ilaç gibi karakalemi elime alıyorum. Ve her seferinde de, şöyle bir şey çizeceğim diye tasarlamadan baya figürler çıkıyor .

Çoook eskiden yağlı boya resimler yapardım. Bayada güzel manzaralar ve de naturmort denen bakarak yapılan nesnelerin felan resimlerini yapardım.

Şu anda hiç biri bende yok tabiki. Bedava sirke baldan tatlı olur misali hepsini de benden almışlar. Zorlada olsa kendilerine hediye ettirmişler. "GÜLEGÜLE KULLANSINLAR"

Yağlı boya resim yaptığım zamanlar yirmili yaşlardaydım. Şimdi ise yağlı boya resim yapmak hem özel atelye istiyor hemde malzemeleri baya pahallı geliyor bana.
Karakalem en pratik olanı ve de dinlendireni. yatak odasında bile karalanabiliyor.

Şimdi toz bırakmayan silgiler de var . Bundan dolayı evin hiç bir yerine toz dökmeden rahatca çalışılabiliyor ve de harika bir dinlenme aracı oldu benim için.

Herkese denemesini tavsiye ederim.

 
Toplam blog
: 56
: 661
Kayıt tarihi
: 24.02.08
 
 

Emekli, 19 mayıs ..