Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '18

 
Kategori
Mizah
 

Karı-Koca Diyalog 1

Karı-Koca Diyalog 1
 

Evlilik bir sanattır.


-Hakan haftanın kaç günü çalışıyorsun

- 5 günü Nejla bu nasıl soru şimdi

- Peki haftada kaç gün tatil yapıyorsun?

- 2 gün ne oluyor söyler misin?

- Söylüyorum Hakan ben haftanın kaç günü çalışıyorum?

- Sen çalışmıyorsun Nejla.

- Hakan sence mutfakta sebzeler ayaklanıp istikamet tencere huraaa yaparken, ütü hakan bey gömleğinizin üstünden geçiyim diyerek cosluyor mudur? Elektrik süpürgemiz, bulaşık makinamız, çamaşır makinemiz kendi uygarlıklarını kurup hergün kirlerle savaşıp galip mi oluyorlar?

- Bu ne şimdi Nejla? Solundan mı kalktın?

- Hayır Hakan her zamanki yerimden kalkıp, evi havalandırdım, ortalığı toparladım, çamaşırlarımı astım, bulaşık makinasını boşaltım, evi süpürüp sildim, akşam için yemekler yaptım sen mesaini bitirip eve geldin. Sonra yemek yedik şimdi mutfağı toparlayıp çay demleyeceğim sonra sen yatacaksın ve ben mutfağı toparlamaya devam edeceğim.

- Tamam Nejla çok çalışıyorsun sen de.

- Hakan sence ben haftanın kaç günü tatil yapıyorum söyler misin?

-  ……………

- Hakan kaç günü dedim?

- Yapmıyorsun Nejla?

- Neden Hakan bende tatil istiyorum.

- Napalım haftanın iki günü annenin evine mi gideceksin?

- Hayır.. Haftanın bir günü dışarda yemek yiyelim mesela. Haftanın bir günü kahvaltımı yatağa getir mesela. Ben yemek yaparken sende salata yap mesela. İş yükümü hafifletirsen bende kendime ayıracak zamanı bulurum dimi.

- Bir çay versene şurdan.

 
Toplam blog
: 27
: 1985
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

02/09/1985 Ankara doğumluyum, halen de Ankara'da yaşamaktayım. 6 yaşında piyano eğitimi almaya ba..