Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '06

 
Kategori
Teknoloji
 

Kayınvalidem, teknoloji ve Nurten 2006..!

Kayınvalidem, teknoloji ve Nurten 2006..!
 

Teknoloji insan hayatını hep kolaylaştırıyor değil, arada bir sıkıntıya sokmuyorda değil. Bizim ev yine doldu taştı CD' lerden DVD' lerden, durum böyle olunca bende koyuldum artık miladını bitirenleri ayıklamaya. Bizim kayınvalide çok alem kadın, sağolsun benim öz annem kadar değer verdiğim bir insandır. O da benim ayıkladığım CD' leri eline alıp göz ucuyla şöyle bir bakıyor. Bir ara bir CD' yi eline alıp üzerinde yazılanı okuyup bana sordu:

-Bunun üzerinde Nurten 2006 yazıyor, bu ne acaba?

Ben bir an kalakaldım. Ben de bu tür CD' ler yok ama acaba bir yerlerden mi karıştı. Ne Nurten' i. Üzerinde resim falan olmasın. Rezil oluruz anneye. Bir telaş:

-Anne ver bir bakayım..!

dedim. CD' yi alınca bir ohh dedim. Üzerinde benim el yazımla "Norton 2006" yazıyordu. Ehh be anne Norton nerede, Nurten nerede..!

Sonrası ne kadar güldüm anlatamam..!

Hoşcakalın..

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..