Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '08

 
Kategori
Futbol
 

Keramet hoca efendideymiş, boşuna sevinmeyin Galatasaray'lılar!

Keramet hoca efendideymiş, boşuna sevinmeyin Galatasaray'lılar!
 

Eğlencelik bir mevzuu!
Gülmek için kendinizi fazlaca zorlamayacağınız topraklarda yaşadığınızın ne kadar farkındasınız?
Bilemiyorum.
Lakin ben hangi gün gazete okumaya başlasam, ardı arkası kesilmeyen mizah dolu haberleri gördükçe, kırılıp geçerim kendimden.
Ve bir haber de bu gün takılıverdi gözüme.

Şu İhsan Kalkavan adındaki iş adamı.
Beni güldüren o oldu.
Hani canım şu Beşiktaş’ın eski yöneticisi.
Baksanız e!
Galatasaray’ın 2000 senesinde aldığı UEFA kupasında Fetthullah hoca efendi hazretlerinin gayretkeşliği rol oynamış.
Öyle diyor İhsan Kalkavan beyefendi.

Merak ettim.
“Fethullah hoca efendi hazretleri ne tür katkılarda bulunmuş?” diye.
Doğrusu bir şey anlamadım.
Veya bir zatı muhterem, ne tür katkılar da bulunabilir futbolculara ki futbolcular aşka gelip sahada savaşgan ve direngen olup da sonucu lehlerine yazdırsınlar?
Düşündüm.
Ama bir yanıt bulamadım.
Sağ olsun İhsan Kalkavan beyefendi de bu konuda tüyo vermemiş.
Ama Galatasaray’lı futbolcuları Fethullah Gülen hoca efendi hazretlerinin huzuruna çıkarıvermiş.
Ve kötü giden takım, hoca efendinin huzuruna çıkınca hidayete ermiş.
Saha içerisinde ki mücadelesine şevk gelmiş, sanırım.
Kupayı alıp, ülkeye dönmüşler.
Yetmemiş.
Ligi şampiyon bitirmişler.

Acaba hoca efendi ne yaptı da Galatasaray’lı futbolcular bu denli mücadeleci oluverdiler?

Bakın İhsan kalkavan bu hususta ne diyor?

Efendim!
Galatasaray’lı futbolcular Fethullah Gülen hoca efendi hazretleri ile görüşmek istemişler.
Malumunuz takım kötü gidiyormuş.
Ve İhsan bey bu isteğe aracı olmuş.
Futbolcuları bir sabah kahvaltısın da hoca efendi ile bir araya getirmiş.
Hem de bütün takımı.
“Başka ne olmuş?” derseniz.
Hepsi bu.
Evet.
Hepsi bu kadarcık.
Baksanız e.
Bir sabah kahvaltısı nelere kadir.
Yap hoca efendi ile bir sabah kahvaltısı.
Var hidayete.
Yoktur daha ötesi!

Var mı daha ötesi?
Yok.

İhsan bey bakın başka ne diyor?

“Hoca efendi hazretleri enteresan bir şey söyledi. Ben bu kadar yöneticilik yaptım, motivasyon özelliğim vardır.(Ne demekse) Hiç duyamayacağım bir şey söyledi.”
Ne söyledi hoca efendi hazretleri?
Meçhul.
Ama bir şey söylemiş.
Hem de çok enteresan bir şey.
Ve ne olmuşsa ondan sonra olmuş.
İhsan beyin yalancısıyım.
Öyle diyor.
Hoca efendi hazretleri enteresan bir şey söylemiş ve Galatasaray’lı futbolcular UEA kupasını alıp, gelmişler.
Ben de sanıyordum ki bu Galatasaray, kendi beceri ve mücadelesi ile UEFA kupasını aldı.
Meğerse bunları hoca efendi hazretleri ittirmiş.
Bütün keramet ondaymış.
Hiç övünüp böbürlenmesinler.
O kupa hoca efendi hazretlerinin sayesinde alınmıştır!
Bilesiniz.
Yok öyle yağma.
O size kalkıp enteresan bir şey söylemeseydi, siz alabilir miydiniz kupayı?
Ha, söyleyin bakalım.
Alabilir miydiniz?

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..