Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Keşke erkek olsaydım !

Keşke erkek olsaydım !
 

Belki her kadın, keşke ben de erkek olsaydım demiştir.Erkeklerin özgür oluşları daha az hesap veriyor gibi görünüşleri bize sanırım cazip gelir.

Ben de geçen gün ,işte böyle düşündüm keşke erkek olsaydım dedim.Ve kendi kendime hayal ettim,erkek olsam nasıl olurdum neler yapardım?

Erkek olur da kadınsız olur mu? kendime bir rol biçmeye çalıştım.Çapkın mı yoksa ideal bir erkek mi olmalıyım diye...sonra nasıl bir sevgilim olsun isterim diye düşündüm.

Düşünürken çizdiğim sevgili modeli üstünde veya hadi eş diyelim buna, bir türlü karar veremedim.Huyu mu güzel olsun kendi mi? çirkin olmasın, en azından bana güzel gelmeli diye karar verdim ama ya huyu suyu? Ya çok kaprisli çıkarsa,ya ilk tanıştığımızda uyumlu gibi görünüp... çok konuşan dırdırcı biri olup çıkarsa !

Ya bir çocuk olduktan sonra kendini bırakır davul gibi şişerse, üstelik işim çok vakit bulamıyorum diyerek saçını bile taramaz ve beni akşamları öyle karşılarsa !

Az alışveriş yapsam cimri,biraz fazla alsam...amma da müsrif bir adamsın derse !

Kötü giyinsem pasaklı,iyi giyinsem kimin için böyle giyiniyorsun derse !
Yorgun argın iş stresiyle dolu eve gelir gelmez,bütün şikayetlerini isteklerini hiç ara vermeden motor gibi sıralamaya başlarsa !

Ya feministliğe özenip,benim de bu evde haklarım var ben de istediğimi yaparım,istediğim yere giderim sen bana karışamazsın falan derse !

Onu daha nasıl rahat ettirebilirim diye çabalayıp dururken, sen beni sevmiyorsun artık diye ağlamaya başlarsa !

Offff ya,ne biçim bir insanım ben...bir hayal kurayım dedim,hayallerimi bile berbat ettim.Ne bu yaaa...ben kadın olarak, şöyle güzel birşey neden hayal edemedim? Hep kötü olasılıklar geldi aklıma.Sonra düşündüm biz kadınlar,genelde neden böyleyiz? Yani hep mutsuz olmak için sanki sebep arıyoruz.
Olmazsa yaratıyoruz.
Nedenleri bir türlü aklıma gelmedi,tek sonuç var belki de; biz kadınlar böyle yaratıldık.

Çok düşünen,bir olay veya bir davranış şekli karşısında birden fazla olasılık... üretip rahatsız olmaya eğilimli ama aynı zamanda da eğlenceli ve renkli.

Erkeklerin bizi neden anlayamadıklarını sorgulamak yerine, kendimizi keşke biraz sadeleştirsek diyorum. En azından onlarla olan ilişkilerimizde bunu yapabiliriz belki. Kendi fikir ve düşünce çeşitliliğimizi, kendi aramızda başka şeylerde belki hobilerimizde, yaşayabilsek belki iki taraf ta daha çok mutlu olabilir.

Kısa bir hayal sonunda,bir kadınla nasıl mutlu olurumu düşününce...işte bu sonuçlar çıktı. Bunlar benim şahsi gözlemlerim ve beni bağlar.Kimse alınıp gücenmesin,öz eleştri yapmak insanları geliştirir dimi ya?

Belki ilerde yeniden güzel bir hayal kurmayı dener,bu sefer becerebilirim kimbilir?

Sevgimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..