Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Key mağduruyum

Key mağduruyum
 

...??...


Ben de bir KEY mağduruyum.

Bugün internette okuduğum haberle de bunun tam anlamı mevcut paramı gasp ettiler.

1987 yılından beri fiili olarak çalışıyorum ve muhasebeci olarak başladığım işime devam ediyorum.

Ve kanun çıktığı tarihten itibaren maaşımdan Konut Edindirme Yardımı adı altında kesintiler oldu ve mesleğim gereği bu kesintileri bizzat elimle ve bankaya yatıran da bendim... İşin içinde olmasam inanın yatırılmas konusunda bu kadar diretmez ve peşinde olmazdım.

İlk KEY ödemelerin çıktığı tarihte inanılmaz bir fiyasko ile karşılaştım. Benim bu kesintilerden bana ödenecek para olarak çok komik ama faizi ile birlikte 50 TL olduğunu gördüm.

Normalde o dönemlerde çalışma hayatım devam eden kişilere 1.000.- ile 1.350 TL arası ödeme yapıldı ve ben elimle götürüp yatırdığım kesintilerden geriye sadece komik olan parayı gösteriyorlar...

Benim gibi çok fazla mağdur vardı bir sürü hatalar yanlış kişilere paralar ödemeler aynı insana mükerrer para ödemeri o zamanda bir sürü haberler çıktı ve denildi ki eksik yattığına inandığınız ödemeler için itiraz hakkınız var... Bu da birşey deyip bir gün izin alarak eski çalıştığım yerlerden mkz örnekleri ilgili SSK Müdürlükleri gerekli dilekçelerle başvurup düzeltmelerini bekledim.. Düzenli olarakta çıkan haberleri takip ettim.

En son Eylül ayında ikinci düzeltmelerden sonra ödeme olacağını bekliyordum. Geçen hafta internet üzerinde bir haber okudum işlemler yetişmediğini ve ödemelerin Ekim ayı sonuna kayacağı ile iglil haber okudum.

Bugün bütün ümitlerim yıkıldı çünkü haberde KEY ödemeleriyle ilgili yasa yürürlülüğünü kaybetti.

Ne demek bu biri bana açıklasın.

Haberin linki aşağıdadır.

http://www.milliyet.com.tr/Ekonomi/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&ArticleID=1152111&Kategori=ekonomi&b=key%20magdurlarina%20kotu%20haber

Artık devlet kavramının ne kadar kirlendiği ve çalışanların hakların nasıl yenildiği her gecen gün yaşadıkca biraz daha katlanarak öğreniyorum..

Büyük haksızlık..

Büyük ayıp.

Çalışanların emeğine parasına gasp ediliyor.

Neden, bütçe mi açık?

Neden devlet parasız mı kaldı.

Neden ya neden biri bana lütfen cevap versin.

Neden!!

Cevaplar çok ama artık söylemek de yoruyor beni...

***

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..