Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '09

 
Kategori
Mizah
 

Kılıbıklığın listesi-2

Kılıbıklığın listesi-2
 

kılıbıklık diploması


Kılıbıklığın listesi çok ilgi görüyor.
Bugün müracat komşudan geldi.
Sanırım teyzeler biraz seriyor.
Kayıt değil öğüt ver be usta,

Kimlik, iki resim alıp gelmiş babama,
Ne olur benide kaydet be usta,
Hayatımı zindan etti bu avrat,
Hangisi söyleyeyim bilmem ki usta,

Önce toz alır cayı koyarım.
Masayı hazırlar azıcık uyurum.
Avradın bağırdığını da duyarım.
Dizlerimin bağı çözülür kalkamam usta,

Korkudan ağzımı açamam bile,
Avradın önünden geçemem bile,
Halimi kimseye diyemem bile,
Böyle avrat düşman başına usta,

Kendi gidip çarşı pazar geziyor.
"Cahit sakın kıprama yerinden" diyor.
Hergün ayrı bir ömrüm gidiyor.
Böyle avrat düşman başına usta,

Yaprak dolmasını kalın sarmışım.
Hırkayı örerken biraz dalmışım.
Çay içerkende ses çıkarmışım.
Bahane koymayıp arıyor usta,

Evde hizmetçi karıya döndüm.
Evel ışıktım şimdi ben söndüm.
Yaşamakta neymiş vallahi öldüm.
Hayatımı zindan etti be usta,

Avradı boşamış kendi başına,
Hemen koşmuş internetteki aşkına,
Evlendikten sonra dönmüş şaşkına,
Sanırım sen bunları hak ettin ustam,

Hatice Çerçi

 
Toplam blog
: 16
: 575
Kayıt tarihi
: 16.09.08
 
 

14 yaşımdayım. Şiir yazıyorum, kitap okumayı seviyorum, Okuyorum. 8. sınıf öğrencisiyim. Adalet mes..