Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

Kimi arıyorum biliyor musunuz?

Kimi arıyorum biliyor musunuz?
 

"Diyarbakırlı, Vanlı, Erzurumlu, Trabzonlu, İstanbullu, Trakyalı ve Makedonyalı, hep aynı cevherin damarlarıdır. Kemal ATATÜRK "


Çok sevinerek, ne yapacağımı da bilemeyerek, tekrardan ebe oldum iyi mi?

Geçenki arama faslını mahvetmiş, tarihe “en beceriksiz ebe” olarak kaydımı yaptırmıştım.

Kadere bakın ki… Yine ebe oldum. Kadere bir daha bakın diyeceğim ama bu ilginçliği açıklamayacağım…

Bu kez başaracağım umudunu taşıyarak bayrağı devralmış bulunmaktayım.

Bu bloğu 13.04.2009 tarihinde hazırlıyorum. Bu notu düşmemdeki amacı anlayacağınızı umuyorum.

Neyse,

“Değil kardeşim, dal yeşil değil, gök mavi değil,
Bilsen! Ben hangi alemdeyim, sen hangi alemde!
Aklından geçer mi dersin aklımdan geçen şeyler?”

Cahit Sıtkı TARANCI’nın sözleriyle başlıyorum izninizle…

777 gün önce MB ailesine katılmış… (Bir yıl 360 gün olarak baz alınmıştır. )


Gündelik Yaşam Kategorisinde yazdığı ilk yazıyı, Editör büyüklerimiz önermiş…


Köken Karadeniz ama daha küçük yaşta bir başka yeşil diyarda konuşlanmış hayatı…


Çok ilginç bir şey daha… Blog Kategorisinde yazdığı ilk yazı; Yine bu seri’den. Yani Kimi Arıyorum yazısı…


Diğer yandan, “Blog yorumlarında satırbaşı yapmayı” ondan öğrendi blog ahalisi…


Bir ara seri oluşturdu. Başlığında “bahçe” geçen; 1, 2, 3 ve 4… Ki, şahsen bu serinin devam etmesini isteyenlerdenim.


Hakkımda kısmında, Sevdiği Yemek hanesine “Hepsi Benim” demiş, demiş de, ben anlamadım niye öyle demiş…


Birde ilginçlik şu, benim 236 bloğumun yarısı kadar blog yazmış. 236/2=118, hakikaten ilginç ama.

Ha, son bir ipucu daha…


Geçenlerde kırk yaş + bir’i kutladı…

Sanırım buldunuz…

Bu kez; 57. ebe olarak 58. ebe’yi görevlendirme ise, daha öncekiler gibi bilenlerin ortasındaki kişi olacaktır.

Bir halkayı daha düğümlendirip, diğer halkaya geçmenin keyfiyle herkese saygılar, sevgiler.

Aradığım dosta da selamlar buradan...

Bir yarışma daha nihayetlendi.

Dost arkadaşımız, Hakan ŞAHİN'di.

Bu etkinliğe katılan tüm arkadaşlarıma dost sevgi ve saygılarımı, selamlarımı iletiyorum.

Bilen arkadaşları sırası ile yazıyorum.

1. Sevgili Mavi Düşlerim.
2. Sevgili Alev Meisel.
3. Sevgili Novelist.
4. Sevgili Hakan ŞAHİN (Diğer Hakan Şahin'miş, öyle not düşmüş:)
5. Sevgili Tekbaşına.

Haliyle 58. ebe olarak Sevgili Novelist'in atanması yapılmıştır. Kendilerine ebelik mazbatası yollanmıştır.

Bekliyoruz...

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..