Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Kir yanaklı sözlerim ( Berdel )

Kir yanaklı sözlerim ( Berdel )
 

Alıntı.


Babam anamı dövüp berdel kızı verelim
Nedir yaşım ahacık henüz dokuza girdim 
Beden küçük vahacık neler yokuşa sürdüm 
Sefa-sız; çokça sövüp artık yazı serelim.
 
Anam dokuz doğurup yara dolmuş yüreği
Kızlarla mı erilir senesinden yazından
Saçı çoktan ağarıp nice solmuş ereği
Kurtlar gibi karılır ninesinden tozundan!
 
Geleceğim karanlık ezelden biliyorum
Kanıma berdel girip kan çanaklı gözlerim
Mutluluk ne bir anlık tüzelden biliyorum
Konuşsam da kim sorup kir yanaklı sözlerim!
 
Okusam derler deve babam saltmış bakılır
Atadan geçer oğul diye diye üredik
Gazete girse eve sanki haltmış yakılır
Cehalet matah çoğul yazık niye türedik?
 
Kız olmanın varlığı Allah'ım ne kadar zor
Garip anamı sandım isyanım var töreye
Dedem görsün darlığı talkım dersin heder kor
Dokuzunda ben yandım eğitim dar yöreye!
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..