Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Kırbacım, kelepçem ve ben!

Kırbacım, kelepçem ve ben!
 

Hadi bilin bakalım! Bu resimde kelepçe nerede?


Kırbacımı getirin bana! Hani, kelepçem nerde? Bi de gözlerimi siyah, ince bir tülle bağladık mıydı; adımın hakkını verdim gitti!

“Bu nasıl bir giriştir kardeşim böyle?!,“ diye celallendiysen… Dur, hemen telaşlanma arkadaş… Vardır elbet bunun da bir hikmeti…

Geçenlerde, isimlerin baş harflerinden kişilik analizi yapan bir araştırma okudum. Bu araştırmaya göre, adı “C”yle  başlayanlar; cinsel yaşamlarında: Yenilikçi ve fantezilere açık bir tutum sergilermiş.

Madem öyle. Ben de daha rahat açarım kartlarımı! Cinsel yaşamımda tutucu olmadığım doğrudur da… İşi nerelere vardırabileceğimi, ben de merak ettim şimdi!

Demek durumum buymuş haa! Kızım! Bana kırbacımı getirin. Şöyle en şakırdayanından olsun! Öyle bir kelepçe bulun kiii... Takınca hiç çıkmasın. En önemlisi de, gözlerime bağlayacağım tül ya da şeffaf eşarp tabii. Sıradan bir markayı zinhar kabul etmem! Ya Vakko’dan olacak ya Beymen’den, ya Karaca’dan isterim ya da Kiğılı’dan.

Demek fantastik adammışım; öyle mi?! Ulan ben de size o harfleri tek tek yedirmezsem ne olayım. Biz memlekete nice kafa yorsak boş. Baksana, herifçioğlu vermiş ayarı! Adın “C“ harfiynen başladı mıydı; seks manyağı oldun gitti anasını satayım! Hay sizin anlatacağınız harfe! Hay sizin isim analizinize!

Duyan da bi şey sanacak. Desenize, bundan sonra kimseye isim koymaya gerek yok! Herkes birer harfle idare eder artık!

-Senin Adın ne kardeş?

- Aaa…

- Ya senin ki?

- Eee…

- Dur! Allah aşkına ben söyleyeyim abla! İsmin “Ğ” olmasın sakın!

- Aaa! Nerden bildin evladım?

- Baktım birileri sıkıp duruyor. Bi de ben sallayayım dedim! Nasıl, fena mı? Hoşuna gitti mi? Gitse de olur, gitmese de gerçi… Nasılsa ateş serbest burada! Karavana da atabilirsin, on ikiden de vurabilirsin! Ne de olsa, Palavranın hesabını tutan yok! 

 

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..