Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kıssadan Hisseler-4.Bölüm

Kıssadan Hisseler-4.Bölüm
 

İki yıl önce Hac vazifesini yerine getiren babam anlatıyor:

"Yürürken hemen yanıbaşımda benimle beraber gelen iri yapılı zenci birisinin çantamı karıştırdığını hissettim. Dönüp ona doğru bakmama rağmen adam hiç birşey olmamış gibi çantamı karıştırmaya devam etti. Amacı çantada olabileceğini düşündüğü para vb.. değerli şeyleri çalmaktı. Ben de onun bu tavrına kızıp onu iterek:

- Çek elini pis zenci..!

dedim. Aynı günün gecesinde öylesine uzanmış dinlenirken içim geçmiş uyuyakalmışım. Gece rüyamda Bilali Habeş olduğunu bildiğim bir kişi yanıma gelerek bana anlamlı anlamlı baktı. Sanki:

- Unutma ben de zenciyim..!

der gibiydi. Uykudan irkilerek uyanmıştım. Ben alacağım dersi almış, yaptığım hatadan dolayı ALLAH' tan af dilemiştim."

Kıssadan Hisse: Hiçbir olgu herhangi bir genellemeyle doğru ve tümünü tam kapsayacak şekilde ifade edilemez. Genellemeler beraberinde her zaman hatayı getirir. Hayata ve özellikle de insanlara genellemelerden uzak bir gözlükle bakmak gerekir.

Hoşcakalın..!

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..