Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '16

 
Kategori
Kitap
 

Kitabımı bastırmak yayınlatmak istiyorum diyenler...

Kitabımı bastırmak yayınlatmak istiyorum diyenler...
 

Kitabımın kapağı


2001 yılından beridir yazıyorum, 2004 yılında İlk kitabımı bastırmak için arayışa başladığımda o zaman yayınevi bulmanın zorluğunu fark edince; kitabımı şahsen kendim yayınlatmak için gereken prosedürü öğrendim ve iki aylık çabayla BİLİNÇLİ YAŞAMANIN ALFABESİ ismiyle kitabımı 2000 adet yayınladım. Kitabımı sadece ilgisini çeken çevreme sunduğum için 2010 yılında tükendi. 

‘Bilinçli Yaşamanın Alfabesi’ kitabımı yayınladıktan sonra yazma hobim ve faaliyetim devam etti; genişletilmiş ikinci baskıyı 2011 yılında ‘YAŞAMIN DETAYLARI’ ismiyle yayınlattım, ancak 2011 yılında yayınlanan kitabımın henüz 'yayın ve satış' mutabakatını sağlayamadım, telif hakkımı alamadım.

Kitap yazma ve yayınlamanın bir serüven ve kaos olduğunu yaşayan deneyimli biri olarak ‘Kitabımı bastırmak, kitabımı yayınlatmak, kitabımı tanıtmak istiyorum' diyenlere GÖNÜLLÜ DANIŞMANLIĞI misyon edindiğimi’ tüm ilgilerin bilgisine sunuyorum.

0 539 914 85 80 – kadrikanpak@hotmail.com – www.kadrikanpak.com

 

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..