Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Kıyar mıyım hiç sana baktığında anladım

Kıyar mıyım hiç sana baktığında anladım
 

Alıntı


Yudumlarken aşk şevki her köşemde sen varsın
Yel rayiha loş fevki ruha ergin ten sarsın
Tuvalim sen, yar şavkı canlı renkte en harsın
Kıyar mıyım hiç sana? Baktığında anladım!
 
Bir yer var biliyorum uçuk saki izlerin
Ben tozup, geliyorum derin haki gözlerin
Pir olup diliyorum derin vaki sözlerin
Kıyar mıyım hiç sana? Baktığında anladım!
 
Neyleyim dağda duman derman olsan şaire
Unuttum dertse aman vuslat salsan şiire
Bana geldiğin zaman ellere halsan fire
Kıyar mıyım hiç sana? Baktığında anladım!
 
Sevdan deniz ıslandım kayıp gitmem ellerin
Bilip, sana yaslandım zayi etmem güllerin
Lisanda naz süslendim sensen, yitmem dillerin
Kıyar mıyım hiç sana? Baktığında anladım!
 
 
http://www.edebiyatevi.com/yazi/146770_kiyar-miyim-hic-sana-baktiginda-anladim.html
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..