Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

Yeni bir Özgecan vakası daha mı demek istemiyorum, ama!

Yeni bir Özgecan vakası daha mı demek istemiyorum, ama!
 

Alıntı


Yine bir Özgecan vakası daha denmiyor mu! Kendime celallenip; ( Ne kabahatim varsa, eğer gazete okumak kabahat sa!! )
 
Sayın yetkililer, siz böyle tecavüzcüleri yakalayıp, hapse atın kısa bir müddet sonra az bir ceza ile salıverin, benim gibi gazete okuyanlarda; Namus katili, tecavüzcüler acaba caydırıcı olmayan cezalardan tekrar ne zaman, kız ve kadınlara saldırmaya yeltenecekler deyip, güvensizliklerimize yeni güvensizler mi ekleyeceğiz? Ya da, aman artık alıştık, Kim bilir bu kaçıncısı mı diyeceğiz? Hafta, ay atlamadan tecavüz haberleri sayfalardan düşmüyor. Korktuğum bir şey var ki! Ülkende bu türden haberler, okuna, okuna gerçekten de kanıksanacak, işte korkum budur!
 
Dün Milliyet gazetesinde; Adananın Çukurova ilçesinde 17 yaşında genç bir kız çocuğunun, 25 yaşındaki sapık dolmuş sürücüsüne - Hastaneye gider mi sorusuna evet yanıtını alan kız dolmuşa binmiş. Diğer yolcuların indikten sonra da, hattı değiştirip kıza tecavüz etmeye kararlı cinsi sapık, genç kızın - Nereye? Ben ineceğim dur, demesine karşılık, kızı tersleyerek - ''Sus konuşma, tuvalet ihtiyacım var, göle doğru gidiyorum'' demesi beni çileden çıkarttı! Göl kenarına götürüp, kapıları kitleyerek, birde kızın kafasını cama vurarak tecavüze yeltenmesi, kız o an bayılmış da olabilirdi, Allah'tan uyanıklık yapıp babasının polislerle birlikte geldiğini söylemesi, onu tecavüzcünün şerrinden kurtarmış! Yüzü tırmalanan sapık, her zaman (tecavüzcülerde) olduğu gibi  suçlamaları kabul etmemiş. Kızın o anki ruh durumu, bu saldırıdan dolayı kesin yara alacaktır. Çok şükür ki, psikolojik destek verilmiş, dilerim bir an önce bu hadisenin sendromundan genç yavrucak kurtulur.
 
Bu cahil sapıklar, CEZANIN AZ VERİLMESİ boşluğundan yararlanıp, saldırsam kim duyup kim bilecek mi diye, yoksa bir iki ay hapiste ense yapıp çıkarım mı diye düşünüyorlar?  Gün geçtikçe, yurdum insanında ahlaki çöküş hızlanıyor!  Çürük elmalar toplanıp, ya hadım edilip, ALNI DAMGALI lanse edilmeli, ya da idam geri dönmeli, idam etmenin çeşitli yolları var. Bir iki tanesini ipte sallandırmak değil, elektrikli sandalyede, vs vs.  
 
Aklıma gelmişken; Eğitim, eğitim demekten de inanın artık bıktım, bunlar eğitim gelene kadar bu cahillikleriyle, kaç tecavüze daha sapıkça imzalarını atarlar. Yanılmak isterdim inanın, keşke bu konuda mahçup olsam da MÜTECAVİZLERİ gazetelerde hiç ama hiç görmesem!! ( Hep birlikte görmesek )
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..