Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '13

 
Kategori
Güncel
 

Kızlı erkekli

"Eğitim sistemimizde aksaklıklar var..." dedi. Herhalde biraz özeleştiri yapacak diye düşündüm, zira bugün yaşanan aksaklıklarda iktidarının çok önemli katkıları vardı. "öğrencilerimiz kızlı erkekli aynı evlerde kalıyorlar, bu bizim muhafazakar yapımıza ters, tasvip etmemiz mümkün değil" dedi sonra, dünyam aydınlandı. 

Arkadaşlarımla paylaştım bunu, biri, "ben böyle bir şey söyleyip, kariyerimi sonlandırırdım sonra" dedi biri. Öteki ekledi, "nasıl geliyor bunlar akıllarına acaba, ciddiler mi bunları söylerken..." Bir kez daha yolumu buldum, dünyam yine aydınlandı. 

Sevgili büyük ustamız, bizim, hepimizin muhafazakar demokrat olmasını istiyordu. Muhafazakarlıkla demokratlık nasıl bir arada olabilir diye sorgulamadım, dedim ya dünyam aydınlandı, oldum gitti. 

Sonra bu arkadaşlarımla iletişimimi kestim. 

Ardından devam ettim, üniversitede kızlı erkekli aynı evde yaşayan arkadaşıma "ahlaksız" olduğunu söyledim ve telefonu kapattım. Halen kızlı erkekli yaşayan bir başka arkadaşıma ise, "artık onlarla görüşmemin mümkün olmadığını, zira büyük ustanın kızdığını" söyledim. 

Tabii ilk önce onları doğru yola çağırdım, fakat gelmediler, adeta ahlaksızlıkta ısrar ettiler. Benim de tasvip etmem mümkün değil. 

Kendimi düşündüm, arkadaşlarımla yaptığım gezileri, tatilleri... Kızlı erkekli aynı odalarda kalmıştık. Nedamet getirdim, herkes dönüyordu da, ben dönmüşüm çok muydu? Dönüverdim. 

Artık iyiyim, hepinize tavsiye ederim.

Ayrıca benim bir takım önerilerim olacak, öğrencilerimizin kızlı erkekli aynı evlerde kalmasının engellenmesi yetmez, aynı zamanda kız erkek ayrı okullarda okumaları sağlanmalıdır. İmkanlar el vermiyorsa sınıflara paravan çekilmeli, öğrencilerimizin birbirlerini görmeleri engellenmelidir. 

Bir de buradan Suat Kılıç'a sesleniyorum. Bakanlığınız bünyesinde kızlı erkekli etkinliklerin birçoğu temizlendi evet, fakat bu Yunanistan turumda otobüsünüzü gördüm, kızlı erkekli geziyorlardı. İncindim, yüreğim yaralandı. Elbette bilginiz yoktu, olsaydı izin vermezdiniz bu şer gezisine. Lütfen dikkat buyurunuz. 

Daha fazlasını yazmayı yüreğim kaldırmıyor, şu an bile kim bilir kaç öğrencimiz kızlı erkekli aynı evde kalıyordur. Biraz araştırayım, sonra sayın valilerimize ihbar ederim, onlar ne yapacaklarını bilirler. 

 
Toplam blog
: 142
: 1092
Kayıt tarihi
: 27.09.09
 
 

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakülteliyim. Seyahat benim için bir tutku, her fırsatta bir yerlere ka..