Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '14

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Kolay Kek

Kolay Kek
 

Kolay Kek Yapımı


Bazen aldığım gazetelerin ekinde, bazen de internette karşıma acayip albenili kekler çıkıyor. Hele bazıları resmen sanat eseri. Bakıyorum, üff ne de güzel diyorum ama hemen ardından kim yapacak yahu bunu diyorum. Hakikaten de hüner istiyor anlayacağınız. Bu nedenle ben de kalkıp o muhteşem kekleri yapamayınca kendime bildiğim en kolay keki yapıyorum. Adı gibi kolay kek... İşte güzel bir tarifi aşağıda sizlerler paylaşmak istiyorum. Umarım benim durumumda olanlar beğenirler...

Kolay Kek için malzemeler:

2 çay bardağı yoğurt

3 tane yumurta

2 çay bardağı toz şeker

Yarım su bardağı zeytinyağı

1 paket kabartma tozu

1 paket vanilin

3 su bardağı un

Kolay Kekin yapılışı:

1. Fırını 180 dereceye getirelim.

2. Yumurtaları ve toz şekeri bir kabın içersine döküp köpük köpük olana kadar mikserle çırpalım. Burada dikkat etmeniz gereken şey, 3 yumurtayı aynı anda değil, tek tek kırıp köpük yapıp üzerine diğer yumurtayı kırıp işleme devam edin.

3. Köpük köpük yaptıktan sonra diğer tüm malzemeleri sırasıyla kabın içersine dökün ve çırpmaya devam edin.

4. Kolay kekin harcını yaptıktan sonra istediğiniz şekildeki kalıba dökün ve fırına verin.

5. Yaklaşık olarak 30-35 dakika kadar pişirdikten sonra fırından alın ve biraz demlenmesini bekledikten sonra servis yapın.

Afiyet olsun.

Kaynak: http://kektariflerim.net/kek-tarifleri/kolay-kek.htm

 
Toplam blog
: 25
: 1026
Kayıt tarihi
: 01.11.09
 
 

Doğadan aldığım her şeyi doğaya geri verme çabası içinde olan ve bu nedenle, büyük bir kentin küç..