Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Köle misiniz !

Köle misiniz !
 

Kim kendisini köle olarak görüyor diye bir soru sorma ihtiyacı hissettim, bugün gördüğüm bir internet sayfasından dolayı. MB benim için ne ifade ediyor sorusuna iki cevabım var acizane: 1- Milliyet gazetesi okurum ve milliyetin internet sayfasını takip etmeye çalışırım. 2- Kendi duygularımı paylaşmak adına ve uzun zamandır varolan hobi arayışım içinde blog yazmanın en etkili olduğu düşünüyorum, bu beni dış dünyadan belki uzaklaştırıyor ve rahatlatıyor.

Kendini burada blog yazarak köle gibi hisseden arkadaş var mı acaba diye düşünme ihtiyacı bile duymuyorum. Burası bir paylaşım durağı benim için ve MB ailesi gerçekten bir aile, çünkü herkesin yazılarında mutlaka kendilerinden bir parça var. Aileyi oluşturan bireyler gibi herkes birbirine destek olmaya çalışıyor.

Blog ailesine üye olduğum günlerin daha başlarında sevgili Ferdi için yapılanlar beni o kadar mutlu etmişti ki daha başında evet dedim kendi kendime güzel bir yuvaya ayak bastım. Geçen gün yine ağaç dikelim mi diye bir soruya verilen destekleri gördüm ve gurur duydum yapılanlardan.

Kölelik; bir insanın başka birinin malı ve mülkü olması. Bu tanımdan yola çıkarsak eğer, şimdi biz kimin malı veya mülkü konumunda oluyoruz acaba? Milliyet blog ailesine girmemiz için kim bizi zorladı? Veya daha da ileriye gidelim buradan ayrılmaya karar verirsek bunu uygulamaya koymamıza kim engel olacak?

MB üyesi olmaktan gurur duyuyorum. Yazılarımı yayına değer gören editörlerimize minnet borcum var. Bloglarımı okuyup yorum yapan veya yapmayan tüm blogdaşlarıma teşekkür ediyorum.

İyi ki varsınız... Böyle köleliğe can kurban...

 
Toplam blog
: 28
: 843
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

İçimden gelenleri yazmak ve paylaşmak adına ... Uzman doktor olarak çalışmaktayım. Yazmayı çok s..